Bedrageri fra et andet land ?

Bo M. Mogensen

Jeg fik lavet en DNA test og tegnede et års abonnement ved MyHeritage ,
sælger forsøgte at sælge mig en forlængelse efter et år (da jeg tegnede
abonnement) jeg takkede nej og det blev en aftale ET år ...

Nu ligger selskab i Israel, som slår mig , som et rets stat - hvorfor
jeg blev noget overasket da de hævede 3069 kr på mit kredit kort et år
efter ..

Jeg skrev til dem , ingen respons ud over en automatisk besked om det
var modtaget ..

jeg ringede , der køre man i ring i en telefon svare i ca en time ,
hvorefter forbindelse bliver afbrudt ..

Nå jeg meldte det til Politiet , som bedrageri til forburger klagenævnet
forbruger ombudsmanden og skrev til den Israelske ambassade om , hvordan
man normalt håndterede den slags (de har ikke svaret endnu) banken er
ved at lave en indsigelse ..

Men teknisk set er pengene forsvundet til Israel

er der noget at gøre ?

Har samlet det her : http://b2mm.dk/MyHeritage.html

det skal dog siges at de prøvede at ringe efter jeg sendte dem denne www
men jeg nåede ikke at tage den ringede tilbage men havnede i et af deres
tlf svare inferno ..

Mv Bo

Bo M. Mogensen

Den 07-02-2023 kl. 14:39 skrev Bo M. Mogensen:
> Jeg fik lavet en DNA

i samme øjeblik som jeg trykkede på sendt til denne besked ringede de
fra Israel og sagde mine penge er på vej retur :)

Det har været ved at drive mig til vanvid det her ..