lån i dk hvis jeg bor i sverige

nerd

Jeg er desværre arbejdsløs og har studielån i dk på ca. 110.000 kr. og
banklån på ca. 130.000 kr. Hvis jeg ikke kan betale lån i dk, så ryger jeg
til sidst i rki.

Hvad så hvis jeg flytter til sverige for at arbejde og starte på en frisk ?
Men stadig ikke har råd til at betale afdrag på mine lån i dk ?

Nu er lønnen ikke vildt stor i sverige og hvis jeg skal afdrage 4000 i mdr.
i DKK, så vil det vel blive over 5000 SEK, så det er jo ingen fordel.

Men kommer RKI i danmark efter mig i sverige ?

Det er et noget lusket spørgsmål, men når firmaer kan gå konkurs og bare
starte forfra, så skulle det måske også være en mulighed for private som
ikke kan se sig ud af det hele, og som ikke har en vildt god løn.

Uffe Kousgaard

"nerd" <ne...@live.com> wrote in message

> Hvad så hvis jeg flytter til sverige for at arbejde og starte på en frisk
> ?

Du skal til langt mere eksotiske lande, hvis du har tænkt dig at smutte fra
gælden og ikke blive fundet.

Trine Kornum Christiansen

"nerd" <ne...@live.com> writes:

> Men kommer RKI i danmark efter mig i sverige ?

RKI kommer ikke efter dig, med mindre du selv anerkender gælden eller
du i retten bliver dømt til at anerkende gælden.

Men dine kreditorer kommer efter dig!

Mvh Trine

Stor brugskunstforretning med fuldt sortiment i de søde Gjøltrolde

Carsten

"nerd" <ne...@live.com> skrev i en meddelelse
> [...]

Nu er det jo ikke RKI du skal være "bange" for. De registrerer dig bare så
du ikke kan optage yderligere gældsforpligtelser - og det har du vel ikke
tænkt dig alligevel ?!
Nææ, det er kongens foged du skal holde fra måtten og det nytter ikke kun at
flytte til sverige. Få dig i stedet en fornuftig afdragsaftale med dine
kreditorer. Hvis du får job og bor i sverige og kan dokumentere din nye løn
og udgifter så behøver de vel ikke få 4 eller 5 tkr. om måneden ?

Carsten

Jon Bendtsen

nerd wrote:
> Jeg er desværre arbejdsløs og har studielån i dk på ca. 110.000 kr. og
> banklån på ca. 130.000 kr. Hvis jeg ikke kan betale lån i dk, så ryger
> jeg til sidst i rki.

Og hvad sker der så? RKI er ikke så slemt, det dør du ikke
af. Har du nogle værdier du kan realisere? Bil? fladskærms
tv?
Hvad med bare at finde et eller andet arbejde? evt. i netto?

> Hvad så hvis jeg flytter til sverige for at arbejde og starte på en
> frisk ? Men stadig ikke har råd til at betale afdrag på mine lån i dk ?

Hvorfor har du ikke råd til at betale? Der er ingen der
siger at du skal have fladskærms TV og stor volvo.

> Nu er lønnen ikke vildt stor i sverige og hvis jeg skal afdrage 4000 i
> mdr. i DKK, så vil det vel blive over 5000 SEK, så det er jo ingen fordel.

240.000 afdraget med kun 4000 om måneden er kun 60 måneder.
(renter ikke medtaget, for afdraget er jo 4000.)

Men evt. kan du da overveje at bede om at få sat afdraget ned
til noget overkommeligt.

> Men kommer RKI i danmark efter mig i sverige ?

Næppe RKI, men dem du skylder penge er sikkert lige glade med
hvor du bor, så de kommer efter dig.

> Det er et noget lusket spørgsmål, men når firmaer kan gå konkurs og bare
> starte forfra, så skulle det måske også være en mulighed for private som
> ikke kan se sig ud af det hele, og som ikke har en vildt god løn.

Når firmaer går konkurs så mister ejerne af firmaet også alle
de penge de har skudt ind i firmaet. Hvis det er personligt
ejet selskab eller I/S, så mister ejeren/ejerne også ALT.

Desuden kan private også godt få en gældsanering, men det kan du
næppe når du kun skylder 240.000 væk.

JonB

nerd

> Men dine kreditorer kommer efter dig!

hvordan ? kan de trække det af min løn inden det bliver udbetalt ?

Trine Kornum Christiansen

"nerd" <ne...@live.dk> writes:

> hvordan ? kan de trække det af min løn inden det bliver udbetalt ?

Hvis du bliver dømt ved en fogedsag, kan der gøres udlæg i en hel del
ting, læs mere om det her:

http://www.familieadvokaten.dk/search/showresult.asp?src=/emner/643.html&val=fogeden

Lønnen kommer an på hvilken gæld det er. Noget gæld, f.eks.
ejendomsskatter, til det offentlige kan inddrives ved lønindholdelse.
Læs mere om det her:
http://www.familieadvokaten.dk/search/showresult.asp?src=/emner/643.html&val=fogeden

Så alt i alt er det ikke nogen god ide bare at smutte.

nerd

> Hvis du bliver dømt ved en fogedsag, kan der gøres udlæg i en hel del
> ting, læs mere om det her:
>
> http://www.familieadvokaten.dk/search/showresult.asp?src=/emner/643.html&val=fogeden

Ja, men jeg har ikke en hel del unormale ting, så de kan ikke tage noget som
helst. Jeg har gamle læder møbler fra år 2000, plasma fladskærm som er 3 år
gammelt og ikke ret meget værd mere, ældre computer osv. Jeg har heller
ingen bil, men har en cykel som de ikke kan røre. Så jeg kan ikke se at de
kan gøre så meget hvis det skulle komme såvidt.

> Lønnen kommer an på hvilken gæld det er. Noget gæld, f.eks.
> ejendomsskatter, til det offentlige kan inddrives ved lønindholdelse.

De kan heller ikke tage af min løn, da jeg ikke har mere end de 5000 kr. til
mig selv i mdr. efter skat. Men nu må jeg se. Det kan da være jeg snart får
job her i dk, så jeg ikke behøver flytte for at få arbejde.

Uffe Kousgaard

"nerd" <ne...@live.dk> wrote in message

> Det kan da være jeg snart får job her i dk, så jeg ikke behøver flytte for
> at få arbejde.

Jobmarkedet er da bedre i Danmark end de fleste af vores nabolande?

nerd

> Jobmarkedet er da bedre i Danmark end de fleste af vores nabolande?

Jeg kan nemt få arbejde indenfor computer support i sverige hvis jeg vil,
men jeg kan åbenbart ikke få noget her selvom jeg har været til en del
samtaler.

nerd

Jeg ved, at jeg kan få noget, fordi jeg har arbejdet i Sverige før, og de
mangler konstant danskere.

Der er flere callcentre deroppe med eu-tilskud fordi de ligger i et øde
område.

Men lønnen er bare ikke så god i sverige.

Jon Bendtsen

nerd wrote:

> [...]
> heller ingen bil, men har en cykel som de ikke kan røre. Så jeg kan ikke
> se at de kan gøre så meget hvis det skulle komme såvidt.

De rette læder møbler fra 2000 vil stadig være penge værd.

Dit Plasma TV bruger sikkert en masse strøm, og når du nu
ikke har noget arbejde, så bruger du det sikkert hele dagen,
hvilket gør din el regning stor. Sælg det og skærm ned på
dine faste udgifter.

> De kan heller ikke tage af min løn, da jeg ikke har mere end de 5000 kr.
> til mig selv i mdr. efter skat. Men nu må jeg se. Det kan da være jeg
> snart får job her i dk, så jeg ikke behøver flytte for at få arbejde.

Hvor store faste udgifter har du da?

Hvorfor satte du dig iøvrigt i så meget gæld?

JonB

nerd

> De rette læder møbler fra 2000 vil stadig være penge værd.

Ja men ikke nogle som kostede 10.000 kr dengang.

> Dit Plasma TV bruger sikkert en masse strøm, og når du nu
> ikke har noget arbejde, så bruger du det sikkert hele dagen,
> hvilket gør din el regning stor. Sælg det og skærm ned på
> dine faste udgifter.

Ja for arbejdsløse sidder jo bare og ser tv hele dagen lang. Sikke nogle
fordomme.

> Hvor store faste udgifter har du da?

Hvis jeg får dagpenge på 10.000 i mdr. og har lån på 4.000, så er der ikke
meget tilbage til husleje m.m.

> Hvorfor satte du dig iøvrigt i så meget gæld?

Tjah hvorfor køber folk hus, som de ikke kan betale hvis de bliver
arbejdsløse.

Jon Bendtsen

nerd wrote:

> Ja men ikke nogle som kostede 10.000 kr dengang.

> Ja for arbejdsløse sidder jo bare og ser tv hele dagen lang. Sikke nogle
> fordomme.

Well, du var sku selv lidt uden om den fordom da du startede
med at klage din nød over at firmaer kan starte forfra men
at private ikke kan. Eller det med at du ville flygte til
udlandet.

Men seriøst, overvej at skære ned på dit forbrug alle de
steder du kan.

> Hvis jeg får dagpenge på 10.000 i mdr. og har lån på 4.000, så er der
> ikke meget tilbage til husleje m.m.

Så afdrag noget mindre, og tag kontakt og sig at du kun kan betale
2000? om måneden.

> Tjah hvorfor køber folk hus, som de ikke kan betale hvis de bliver
> arbejdsløse.

Ja det ved jeg da virkelig ikke. Jeg har ikke købt hus (endnu).
Men de køber det sikkert fordi de ikke regner med at blive
arbejdsløse.

Dit plasma TV kunne du iøvrigt også have undværet og så nedbragt
din gæld.

JonB

Allan Soerensen

"nerd" <ne...@live.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg ved, at jeg kan få noget, fordi jeg har arbejdet i Sverige før, og de
> mangler konstant danskere.
>
> Der er flere callcentre deroppe med eu-tilskud fordi de ligger i et øde
> område.

Så er det sgu da bare med at komme af sted, så du kan tjene penge så du kan
få afdraget på din gæld inden den bliver helt uoverskuelig.

> Men lønnen er bare ikke så god i sverige.

og?

mr

"nerd" <ne...@live.dk> skrev i en meddelelse
ak ja. Det er sørme svært at se problemet her.
Ta dog det arbejde du så nemt kan få og høvl af på gælden. Det er det "man"
gør.
Gæld er penge man hår lånt, lånte penge skal betales tilbage med penge.
Penge kan må få hvis man skaffer sig et arbejde. De par håndører du skylder
kan betales tilbage over et par år fore en rask ung mand. Se at komme i gang
og brug kreaviteten til at tjene penge istedet for at tro du kan flygte fra
gæld.

Ejvind Kruse

"mr" <ma...@mail.dk> skrev i meddelelsen
Hvad siger du så til Stein Bagger ?

--
Ejvind van der Halen - men kald mig bare Birger
Kaj: Man skulle tage og skide ham Mågensen et stykke ?

oz3bto

"Uffe Kousgaard" <o...@no.no> skrev i en meddelelse

Norge er langt nok væk .. Har en bekendt som er daffet derop

nerd

Nu har du aldrig været arbejdsløs. vel ? Jeg søger alle de jobs jeg kan
finde og jeg kommer også til samtaler, men får ikke jobbene pga. andre har
mere erfaring, og de fleste produktions firmaer fyrer. Men det er vidst ikke
et jura problem mere.

> Hvad siger du så til Stein Bagger ?

Ja, det gad jeg også godt vide. Når han kommer ud af fængslet har han
sikkert rigelig pension. Måske jeg bare skal sidde i fængsel 1 måned for at
høvle den gæld af. Det kan da ikke været meget længere tid sammenlignet med
Bagger.

Maria Frederiksen

> Norge er langt nok væk .. Har en bekendt som er daffet derop

Men bo i Norge resten af sit liv for 110.000 kr?
Hvad er i øvrigt begrundelsen for at man ikke henter restancer i Norge?

Mvh Maria

Maria Frederiksen

> Tjah hvorfor køber folk hus, som de ikke kan betale hvis de bliver
> arbejdsløse.

Det gør alle folk heller ikke. Nogle gør, og de må så betale af på gælden,
hvis huset ryger.

Mvh Maria

oz3bto

"Maria Frederiksen" <m...@easyfrag.dk> skrev i en meddelelse

Hans v ar et større beløb efter et mislykket firma

Maria Frederiksen

> Hans v ar et større beløb efter et mislykket firma

Ja,ok, men ikke stort - hvorfor henter man ikke restancer i Norge?

Mvh Maria

Jon Bendtsen

Maria Frederiksen wrote:

> Ja,ok, men ikke stort - hvorfor henter man ikke restancer i Norge?

Der kan være mange grunde. Hvis man alligevel ikke tror at
debitor kan betale, hvorfor så forsøge at inddrive pengene?

JonB

Stig Johansen

Jon Bendtsen wrote:

> Der kan være mange grunde. Hvis man alligevel ikke tror at
> debitor kan betale, hvorfor så forsøge at inddrive pengene?

Kan det tænkes, at det er fordi norge ikke er med i EU, og derfor ville
medføre for meget (retsligt) bøvl ?

Stig Johansen

Jon Bendtsen

Næppe, hvis der er tale om penge nok.

Ralph Køster

Tja...man bliver lidt harm over din tankegang når man selv har betalt hver
en øre tilbage efter en tvangsauktion.

I næsten 9 år har jeg haft mit faste arbejde og kørt taxa ved siden af for
at betale over 150.000 kr tilbage.

Få et arbejde..uanset hvad.
Kontakt dem du skylder penge og lav en afdragsordning (hvs du er røget i
RKI) på den betingelse at de sletter dig fra RKI
når de har modtaget 1 afdrag.
Dernæst samler du gælden i et beløb ved at låne i banke.
Derefter går du i gang med at afdrage og det er sikkert kun 2-2500,- pr md.

Se så at komme i gang.

Du kan starte med at komme her og få min nysamlede monstercomputer til
overhovedet at starte op :-)

Ralph.

nerd

> [...]
> Dernæst samler du gælden i et beløb ved at låne i banke.
> Derefter går du i gang med at afdrage og det er sikkert kun 2-2500,- pr

Jeg er ikke røget i RKI endnu, men det kommer jeg heller ikke nu, for jeg
har lige fået den bedste julegave :-) Jeg havde søgt om eftergivelse af
studielån, men regnede nu ikke med at få noget ud af det. Men jeg har sørme
lige fået et brev i dag om at gælden nedskrives fra ca. 110.000 kr. til
26.000 kr. :-)

> Du kan starte med at komme her og få min nysamlede monstercomputer til
> overhovedet at starte op :-)

Ja, det kunne jeg måske. Men du bor nok langt fra Vestjylland ?

Jon Bendtsen

Hvad med at flytte til en størrer by hvor du rent faktisk kan få et job?

nerd

> Hvad med at flytte til en størrer by hvor du rent faktisk kan få et job?

Ja, det er da også med i overvejelserne, f.eks. Århus.

victoriasan...@gmail.com

On Wednesday, December 17, 2008 1:34:47 PM UTC+1, nerd wrote:
> [...]
> starte forfra, så skulle det måske også være en mulighed for private som
> ikke kan se sig ud af det hele, og som ikke har en vildt god løn.

Hej
Jeg er Victoria Sanchez af victoria sanchez lån selskab, vi er et registreret selskab, at låne penge til folk, der har brug for akut finansiel bistand, og dem, der er blevet nægtet kredit fra bankerne på grund af lav kredit score, business lån, uddannelse lån, bil lån , boliglån, koncernlån og mere, eller du ønsker at betale en gæld eller afgift, eller du er blevet snydt før ved falske penge långivere? Tillykke, du er nu på det rigtige sted, selskabet victoria sanchez pålidelig lån, som yder lån med meget lav rente på 2%, er vi kommet til at afslutte alle problemer. vi bruger dette medie til at meddele Dem, at vi giver fortrolige hjælp og ville være villig til at tilbyde lån. Så kontakt os i dag via e-mail på: victoriasan...@gmail.com eller victoriasan...@hotmail.com
meget kærlighed
Fru Victoria Sanchez

Karl Erik Christensen

Den 17-11-2014 kl. 03:41 skrev victoriasan...@gmail.com:
> meget kærlighed
> Fru Victoria Sanchez

Skide værre med pengene - lad mig låne lidt af din kærlighed :-)

Karl Erik.

Vidal

With love, from Nigeria.

Bertel Lund Hansen

victoriasan...@gmail.com skrev:

> Jeg er Victoria Sanchez af victoria sanchez lån selskab, vi er
> et registreret selskab, at låne penge til folk, der har brug
> for akut finansiel bistand,

Dejligt at se det akutte beredskab rykke ud i farens stund.

> meget kærlighed

Ja, det er helt vildt.

--
Bertel
bertel.lundhansen.dk fiduso.dk

dennis.marie...@gmail.com

Denne tråd bevidner, hvorfor man ikke skal spørge om noget på internettet. En masse teenagere der med deres teorier om livet sidder og hakker løs på spørgeren eller folk der tror de er alvidende fordi de kan søfe på Google. Svar dog kun, hvis I har relevant erfaring

Bertel Lund Hansen

dennis.marie...@gmail.com skrev:

> Denne tråd bevidner, hvorfor man ikke skal spørge om
> noget på internettet.

Ja. Dit svar er f.eks. kommet 7 år efter at der blev spurgt.
Det kan man jo ikke bruge til noget.

--
/Bertel - nu med Linux.

customertra...@gmail.com

Hvis du har brug for et lån eller du har brug for penge til at starte en virksomhed eller til at betale dine regninger, kontakt mig nu johnluthe...@outlook.com
hvis du er fattig, og du har brug for hjælp kontakt mig og jeg vil give dig penge i orden, hvis du er blevet snydt før jeg kan hjælpe dig med en ægte lån, kontakt mig nu via e-mail johnluthe...@outlook.com
tak

customertra...@gmail.com

jad...@gmail.com

Kære Investorer / Finansielle Seekers. Vi er en registreret private investorer / lån långiver! Har du brug for finansiel stoette? Er du i finansielle rod eller gæld? Vi tilbyder lån på 3% rente inden for 1 år til 30 år tilbagebetaling varighed periode til Individuel og Selskabsstyrelsen, der har behov for finansiel bistand og til alle dele af verden. Vi giver lån spænder fra $ 5,000.00 til $ 500.000.000,00, valutaer: USD, CAD, KWD, OMR, SGD, RUB, GBP, AUD, MYR, ZAR, IDR, UAH, PHP, EURO. Vores lån er godt forsikret for maksimal sikkerhed er vores højeste prioritet, er du miste søvn om natten bekymrende, hvordan man får en legit lån långiver? Er du i fattigdom? Har du brug for finansiel bistand til opsætning en virksomhed? Vi kan hjælpe dig økonomisk. Vi hjælper dig med at komme over de økonomiske hindringer. Enkeltpersoner eller virksomheder bør kontakte os via: Email: {jad...@gmail.com}

gkfin...@gmail.com

Du i nogen form for økonomiske vanskeligheder? Har du brug for et lån til at rydde din gæld? Vil du øge din økonomi? Du er en virksomhed person, der ønsker at udvide hans / hendes selskab. Du er hermed bedes kontakte rigtig helt, tillid og effektive långivende selskab kredit lån. Jeg lærte både enkeltpersoner og regeringen for vores høje effektivitet.

Tjenester omfatter:
* Personlige lån (Secure og usikrede)
* Business lån (Secure og usikrede)
* Home Improvement
* Inventor Lån
* Auto Lån
etc. ..

Venligst komme tilbage til os, hvis du er interesseret, gennem gkfin...@gmail.com

3% tilbyde lån

gkfin...@gmail.com

gkfin...@gmail.com

gkfin...@gmail.com

Dear Sir / Fru, Vi tilbyder private, kommercielle og personlige assistent lån til små og mellemstore virksomheder, lån til personlige grunde med meget minimale årlige rente så lav som 3% en tilbagebetaling 1 år til 50 år i varighed i nogen del af verden. Bistå i regionen; 5000; 300.000.000 dollars eller mere alt efter omstændighederne være. Disse lån er godt forsikret for maksimal sikkerhed er vores højeste prioritet

  Vi tilbyder følgende typer af lån:

* Kommercielle lån.
* personlige lån.
* Business lån.
* Investering Lån.
* Udvikling Lån.
* Køb Lån.
* Byggeri lån.
* Auto Lån.

Kontakt os nu via e-mail: fundingci...@gmail.com

Med venlig hilsen
Funingworld
fundingci...@gmail.com

3% tilbyde lån

David Eriksen

Den 03-06-16 12:11, gkfin...@gmail.com skrev:
så send da et par millioner

--
David Eriksen

gkfin...@gmail.com

[...]

FundingWorld
fundingci...@gmail.com

oceanicf...@gmail.com

Ansøg om en hurtig og bekvem lån til at betale regninger og starte en ny finansiering dine projekter på en billigste rente på 2%. Må kontakt os i dag via: elijahl...@outlook.com med lånebeløbet behov som vores mindste lånetilbud er 1.000,00 til ethvert valg af lånebeløbet

MmeMonnet Berisha

Du er blevet afvist af banken, fordi dit kredit ikke opfylder deres standard. du drømmer om at lave din egen virksomhed, dit hjem, betale en gæld forklarlig brug for penge; Denne dame er til rådighed. Det tilbyder € 8.000 til € 4.000.000 på en rente på 2% om året. E-mail: bmmem...@gmail.com

Få dine lån i 48 timer

larryelli...@gmail.com

Har du brug af enhver form for lån?
Har du brug for personlige lån?
Behov business lån?
Ønsker du at betale dine regninger?
Du ønsker at være økonomisk stabil?

E-mail: larryelli...@gmail.com

Udfyld ansøgningsskemaet. 1) Fulde navn: 2) Land: 3) Status: 4) Adresse: 5) Køn: 6) Beskæftigelse: 7) Beløb Needed: 8) varighed lån: 9) Formålet med lånet: 10)
Telefon: 11) Månedlig Indkomst:

E-mail: larryelli...@gmail.com

Bertel Lund Hansen

larryelli...@gmail.com skrev:

> Ønsker du at betale dine regninger?

Nej.

--
Bertel
bertel.lundhansen.dk fiduso.dk obese.dk

John_N_H

Den 16-01-2017 kl. 11:22 skrev larryelli...@gmail.com:

> Ønsker du at betale dine regninger?

Har jeg gjort.
Til syvende og sidst er der jo kun mig selv til at gøre det.

John N. H. ;-)

oceanfm...@gmail.com

Ocean långivere og realkreditlån Limited til små og store beløb for lån på 2%.

Hej ansøge om et lån til finansiering af din virksomhed, Vi tilbyder alle former for lån, private lån,
  kommercielle og personlige lån med et satser meget lav rente så lav som 2% på et år til 30 år tilbagebetaling periode som helst i verden. Vi tilbyder lån, der spænder fra 1000 til ethvert beløb du anmode om, så kontakt os i dag E-mail;

oceanfm...@gmail.com
oceanfm...@gmail.com

+447087694046

David Eriksen

Google translate er en smart ting :-) så får man da udstillet
svindlerne

--
David Eriksen

Bertel Lund Hansen

oceanfm...@gmail.com skrev:

> [...]
> et år til 30 år tilbagebetaling periode som helst i verden. Vi
> tilbyder lån, der spænder fra 1000 til ethvert beløb du anmode

Jeg vil gerne låne 1'000'000'000'000'000 kr.

hj25...@gmail.com

Jeg er Karin Paul. Jeg har et lån på $ 100000 fra en långiver. Jeg lovede at hjælpe ham med at reklamere for hans ydelser til alle, der har brug for lån. Kontakt venligst ham, hvis du endda har brug for et lån. Collins James Financial Company. Kontakt email-adresse: collins...@hotmail.com

Bertel Lund Hansen

hj25...@gmail.com skrev:

> Jeg er Karin Paul. Jeg har et lån på $ 100000 fra en långiver.

Ih hvor jeg tror på det. Det er helt vildt så meget jeg tror på
det. Jeg kan næsten ikke komme mig over hvor meget jeg tror på
det.

Mcwm

Den 21-06-2017 kl. 23:07 skrev Bertel Lund Hansen:

> Ih hvor jeg tror på det. Det er helt vildt så meget jeg tror på
> det. Jeg kan næsten ikke komme mig over hvor meget jeg tror på
> det.

Jo joooo det er jo også trosfrihed her til lands.

ricksim...@gmail.com

On Wednesday, December 17, 2008 at 6:34:47 AM UTC-6, nerd wrote:
> [...]
> starte forfra, så skulle det måske også være en mulighed for private som
> ikke kan se sig ud af det hele, og som ikke har en vildt god løn.

* FOXX Finansiel Lån Tilbud *

   Vi giver udlån med 3% rente, hvis du er interesseret i et lån, er du her ved
Rådgive at fylde og returnere ansøgningsskemaet til denne Email (foxx.loanf...@gmail.com) alene for at vide, om du virkelig er interesseret i lån. Jeg er her for at lægge smil i alle triste ansigter.

FULDNE NAMMER:
ADRESSE:
LAND:
Beløb der behøves:
Lånets løbetid:
LÅNETS FORMÅL:
KØN:
CIVILSTAND:
MÅNEDLIGE BETALING:
TELEFONNUMMER:
EMAIL:

Ved at besvare disse detaljer til (foxx.loanf...@gmail.com)
Vi skal gå videre til næste trin, hvilket er vilkårene og
Plan for genbetalingsplan.

Mr. Howard M Colleman.

Telefon: +18475128241

usn...@gmail.com

RKI kommer ikke som sådan efter dig , det er "bare" et sted hvor du står registreret som dårlig betaler ~ hvad i praksis betyder det kan være svært at låne andre steder.
Mht studi gæld kan du få den udsat til du for arbejde hvis du vil undgå RKI så lav en aftale med dem du ellers har gæld ved om en mindre betaling du kan klare da de fleste heller vil have lidt ind ingenting - så har du også rentefradraget på det du betaler af på - du kan også se om du kan indgå et forlig med banken om de for er mindre beløb til laver rente .... ud fra logikken om det er bedre at få noget ind ingenting få evt en gratis retshjælp til at hjælpe dig med at skrive et brev.
Mv
Bo

Ejvind Kruse

Jamen dog Bo, jeg kan se det har gjort dig godt at runde de 50,
i hvert fald hvad fornuften angår, for knap ti år siden var dit syn
på kreditorer ikke med så afrundede kanter som i dag:

https://groups.google.com/forum/#!msg/dk.videnskab.jura/Ngk3SxyzHr4/4hIPLsqT2AYJ

"mig kan de sagsøge fra nu af og til kingdom come alle mine værdier
står i andres navne så det sker der ikke noget ved"

--
Ejvind Kruse

kevinga...@gmail.com

Hej
Jeg er en person, der tilbyder internationale lån. Du har en kapital
som vil blive brugt til at yde korte og langsigtede lån, lige fra enkeltpersoner
4000 € til 5.000.000 € for alle der er seriøse i reelt behov, sats
Rentesatsen er 2% om året. J'octroie-lån på følgende områder:

økonomisk *
* Boliglån
* Investeringslån
* Auto lån
* Gældskonsolidering
* Erhvervelse af kredit
* Personligt lån
* Du er fanget

Jeg kan hjælpe dig på alle disse områder.

Min email er: kevinga...@gmail.com

Jeg har mulighed for at møde mine kunder inden for tre dage efter modtagelsen af din anmodning.

Jeg står til din rådighed.

kevinga...@gmail.com

kevinga...@gmail.com

kevinga...@gmail.com

kingsloan...@gmail.com

Kontakt Email {kingsloan...@gmail.com}
Whatsapp-nummer: +19093755692

Kontakt Email: kingsloan...@gmail.com

Kings Loan Empire er en energisk forretning, der tilbyder en bred vifte af finansielle produkter via partner og affilierede virksomheder til kunder over hele verden. Virksomheden, som er beliggende i USA, Indien og Sydafrika, blev oprettet for 27 år siden og har mange års erfaring inden for Personal Finance.

Virksomheden tilbyder omfattende serviceydelser til kunder, der skal opfylde en bred vifte af økonomiske behov for alle. Med alt fra bilfinansiering til testamente og alt imellem har virksomheden også oplevet medarbejdere, der gør det muligt for kunderne at spare tid og penge.

Vi giver lån til 3% rente, beløbet varierer fra $ 5.000.00 USD til $ 5.000.000.00 USD og en tilbagebetalingstid på 1 år til 50 års varighed. For at igangsætte ansøgningen om lån, bedes du udfylde låneansøgningen nedenfor og returnere.

Fulde navn* . . . . . . .
E-mail *. . . . . . .
Telefonnummer *. . . . . . .
Mobil nummer*. . . . . . .
Hjemme adresse* . . . . . . .
By *. . . . . . .
Stat / provins *. . . . . . .
Land* . . . . . . .
Fax nummer* . . . . . . .
Beskæftigelse*. . . . . . .
Månedlig indkomst *. . . . . . .
Alder *. . . . . . .
Har du en konto? *. . . . . . .
Har du anvendt før? *. . . . . . .
Lånbehov nødvendig *. . . . . . .
Lånets varighed *. . . . . . .
Formålet med lån *. . . . . . .

Tak for din tid og forståelse er kundens tilfredshed vores pride.

Mest venlig hilsen,

Mr.Larry Kings

feeliano...@gmail.com

Hej mister
Mit navn er Sr FEELIANO Augustino
Jeg er en finansiel aktør for aktionærerne

Gennem mit kreditfirma
og jeg tilskud og lånfinansiering
alle i nød og afvist af
mange banker og for dem der har projekter
i gang og har brug for penge mellem private, ..
Min billedtekst af octoire er 5000 € € 50 mio
med en hastighed på 3% med en normal varighed
Jeg anerkender den gode modtagelse af alles svar
at interessere nogen ved min egen email her: feeliano...@gmail.com

feeliano...@gmail.com

feeliano...@gmail.com

feeliano...@gmail.com

feeliano...@gmail.com

feeliano...@gmail.com

feeliano...@gmail.com

feeliano...@gmail.com

feeliano...@gmail.com

feeliano...@gmail.com

feeliano...@gmail.com

feeliano...@gmail.com

Jeg er en person, der er inden for private lån i 24 år, og jeg er klar til mere end 1587 mennesker over hele verden. Jeg tilbyder kort- og langfristede lån til en sats på 3% om året. Jeg har oprettet denne annonce på nettet for at hjælpe folk, der har brug for penge til køb af biler og huse og for lånet folk. Jeg er helt villig til at give dig dit lån inden for 2 dage, hvis du har accepteret mine betingelser med mig, kontakt mig via min email: feeliano...@gmail.com

feeliano...@gmail.com

John_N_H

Jeg vil ikke engang betro dig min gamle rustne cykel.....
John N. H. ;-)

Bertel Lund Hansen

John_N_H skrev:

> Jeg vil ikke engang betro dig min gamle rustne cykel.....

Nej, den der billedtekst af octoire gjorde også mig mistænksom.

--
/Bertel

ricks...@gmail.com

Dejlig dag,

Har du brug for hjælp i eventuelle økonomiske vanskeligheder? Du har brug for et lån til virksomheder, investeringer og projekter? Ønsker du at øge din økonomi? Er du en iværksætter, der ønsker at udvide din virksomhed. Vi kan arbejde sammen med dig og din virksomhed til næste niveau. Vi arbejder som en vellykket praksis på alle områder af udlån, finansiel planlægning og finansiering.

Vi tilbyder en bred vifte af kreditløsninger og økonomisk planlægning med fokus på pensionering, corporate finance, planlægningstjenester, finansiel finansiering og risikostyring, ikke kun for at bygge en holistisk tilgang, men også for at beskytte deres aktiver og aktiver.

Anmod om dit lån i dag.

For yderligere information kontakt venligst:

E-mail: unitedloan...@outlook.com

Scott Jacob.

ricks...@gmail.com

luthor2.co...@gmail.com

Er du forretningsmand eller kvinde? Er du i nogen økonomisk rod eller har du brug for penge til at starte din egen virksomhed? Har du brug for et lån til at betale gæld eller købe et hus eller en bil? 3% lånetilbud gælder, hvis du har brug for et lån, så vi kan fortsætte fremad: luthor2.co...@gmail.com

3% lånetilbud gælder nu

starfina...@gmail.com

Hej

Er du i nogen form for økonomisk vanskelighed? Hvis ja! Kontakt Star Finance For små og store lån beløb. Vi tilbyder alle former for lånetjenester til at opfylde dine økonomiske behov som:

  Personligt lån,
Gæld Konsolidering Lån,
Venture Capital,
Business Loan,
Uddannelseslån,
Hjemlån til lav rente på 2%.

Kontakt os i dag via e-mail: starfina...@gmail.com

  Din tilfredshed og økonomisk succes er vores mål, og din arbejde med os vil være en god oplevelse.

dine
Samuel David

bobbyla...@gmail.com

Kostnad????

gerberj...@gmail.com

TRENGER DU ET LÅN? Er økonomisk nede, græd ikke mere, fordi dit økonomiske problem ikke er noget at græde over, det er noget vi bliver nødt til at kæmpe imod i en kærlighed, forståelse, tillid og enhed. Så vores tro som legitime finansielle konsulenter er ved at stoppe den økonomiske vanskelighed. Vi er investorer, der leverer finansielle tjenester, og vi er specialiserede i både opstart af projekter, Home Finance og eksisterende virksomheder, der har brug for finansiering eller lån til udvidelse. Vi er forpligtet til at hjælpe virksomheder med at udvikle og lykkes. Har du en lav kreditværdi, og har du svært ved at få kapitallån fra lokale banker og andre finansielle institutter? Har du brug for et presserende lån for at købe et hus? Hvis Ja ikke mere bekymre dig, for vi er ude her for at hjælpe de mindre økonomiske privilegier med at få det lån, de har brug for for at komme tilbage på benene uanset dit kreditværdi, kan du sige farvel til al din økonomiske krise og vanskeligheder. Vi tilbyder lån fra ($ 5.000,00.USD til $ 500.000.000,00.USD) til en lav og overkommelig rente på 2%, uden sikkerhed og uden kreditcheck. Gotek Finance Company besidder alle oplysninger om, hvordan man hurtigt og smertefrit kan få penge (gerberj...@gmail.com)

Brug for nødfonde? Ansøg nu og få din kontantgodkendelse. vi tilbyder følgende finansielle tjenester:
* Personlige lån,
* Gældskonsolideringslån,
* Venturekapital
* Forretningslån,
* Uddannelseslån,
* Huslån
* Billån
* Hotellån
Og mange flere.

VI BEKRÆFTES HER FOR AT SÆTE ENDE PÅ ALLE DINE FINANSIELLE PROBLEMER
E-mailer os i dag (gerberj...@gmail.com}

anne...@gmail.com

Hej fru og sir!
For dine nødlånsbehov uden nogen betingelser for hurtigt at løse dine problemer bedes du kontakte mig på: carlosa...@yahoo.com

moreno.xi...@gmail.com

forbrugerlån og kredit
Har du brug for et lån? Vi bekymrer os ikke mere om, at vores firma er her for at tilfredsstille dig, uanset hvilket beløb med en refusionsrente i standarderne. Med statsstøtte hjælper vi vores landsmænd i disse vanskelige tider. vores kontakter.
Post : melania.do...@gmail.com
WhatsApp : 0034 919 018171

infosju...@gmail.com

VELKOMMEN: LÅNET MELLEM INDIVIDUELLE ONLINE UDLADNING ET MEGET DYNAMISK TEAM PÅ OPGAVET

Leder du efter et lån til at genoplive dine aktiviteter enten til gennemførelse af et projekt, eller har du brug for penge af andre grunde?

For bekymring, selvom du sidder fast i dit land og ikke har adgang til finansiering, bedes du kontakte denne e-mail: Juliett...@gmail.com

at lære om de problemfri lån og finansieringsbetingelser og sige farvel til dine økonomiske problemer.

Bemærk de områder, hvor vi kan hjælpe dig med dine projekter eller bryde dødvandet

* Finansiel

* Investeringslån

* Personlige lån

Ps: Ved, at vi arbejder til din tilfredshed, kan du følge din fil online for at kende dens fremskridt.
Kontakt mig venligst via e-mail: Juliett...@gmail.com

robert william

har du brug for et presserende lån, hvis ja venligt kontakte os via e-mail vitalloan...@gmail.com eller whatsApp +12096915563

Philip Mark

Philip Mark Financial Corporation, Inc.
Vi er internasjonale private långivere.
Vi tilbyr ulike lån til
Svært lav sats på tre prosent per år. Våre midler er det
nettopp vunnet
Fra private og bedriftsinvesteringsporteføljer under vår direkte
Jurisdiksjon.
Vi tilbyr følgende lån uten SIKKERHET på renter på 3%
* Personlige lån * Bedriftslån * Investeringslån *
Autolån
* Studielån * Lån til lån * pantelån
Hvis du er interessert i tilbudet vårt, vennligst oppgi følgende informasjon
Informasjon for e-postadministrasjon:
philipmarkl...@gmail.com

philip mark

Philip Mark Financial Corporation, Inc.
Vi er internasjonale private långivere.
Vi tilbyr ulike lån til
En veldig lav sats på tre prosent per år. Våre tiltak er slik
han vant nettopp
Private og bedriftsinvesteringsporteføljer innenfor våre
Jurisdiksjon.
Vi tilbyr følgende FNs sikkerhetslån med en rente på 2%
* Personlige lån * Bedriftslån * Investeringslån *
Billån
* Studielån * Lån til lån * Lån
Hvis du er interessert i tilbudet vårt, vennligst oppgi følgende informasjon
Informasjon om administrasjon av e-post:
philipmarkl...@gmail.com

philip mark

God morgen,

Leter du etter en bedrift, et personlig lån eller et pantelån,
billån, studielån, lån
fusjonslån, usikrede lån, kapitaløkninger
risiko osv. Har du blitt nektet lån fra en annen bank eller bank?
flere økonomiske programmerere? mange grunner. Du foretrekker deres beslutning
Kreditt! Jeg er en pastor der private kreditorer deltar
lån til bedrifter og enkeltpersoner går ned og
Rimelig 2%. Interessert? Kontakt oss
Forbered et overføringslån innen 48 timer. KONSULENT:
philipmarkl...@gmail.com

philip mark

Mitt vitnesbyrd om hvordan jeg fikk jule lånet mitt til en god pris fra Philip's lånefirma innlegg kommentar Julelån 2020 kontakt ham via e-post Philipmarkl...@gmail.com

James Ellison Rasmussen

Hej, leder du efter et gældskonsolideringslån, usikrede lån, erhvervslån, realkreditlån, billån, studielån, personlige lån, risikovillig kapital osv.! Jeg er en privat långiver, jeg yder lån til virksomheder og privatpersoner med en lav og rimelig rente på 2%. E-mail til: christyw...@gmail.com

Trish Dave

On Wednesday, August 17, 2022 at 1:55:44 PM UTC-7, James Ellison Rasmussen wrote:
> Hej, leder du efter et gældskonsolideringslån, usikrede lån, erhvervslån, realkreditlån, billån, studielån, personlige lån, risikovillig kapital osv.! Jeg er en privat långiver, jeg yder lån til virksomheder og privatpersoner med en lav og rimelig rente på 2%. E-mail til: christyw...@gmail.com
Hallo

Å investere i kryptovaluta med Mrs Trish Dave har forandret livet mitt Ord kan ikke beskrive det fantastiske arbeidet du gjorde på handelskontoen min, jeg er glad for at jeg stolte på deg og ga deg en sjanse til å hjelpe til med å øke mine $500 til $5000 på bare en uke, fru Trish Dave familien min og jeg står i evig gjeld til deg for den økonomiske stabiliteten du brakte til hjemmet vårt, jeg råder hele publikum til å investere med Trish Dave, kontakt via: E-post: trsh...@gmail.com WhatsApp: +79304082498
Internett https://smartbitvest.com/

Bertel Lund Hansen

Den 10.10.2022 kl. 16.49 skrev Trish Dave:

> Å investere i kryptovaluta med Mrs Trish Dave har forandret livet mitt

Det er da fint at du er glad for din kone, men det mindste du kunne have
gjort når du nu skulle spamme med fupanprisninger, det var da at skrive
under et falsk navn.

--
Bertel

rddu off

Har du brug for et akut lån? Vi giver personlige lån? Erhvervslån? boliglån? Landbrugslån? Uddannelseslån? Debet konsolideringslån? Lastbil lån? Billån? Hotel lån? Refinansiere lån? og flere skolelån? Startlån? .Vi tilbyder til 2% rente! Kontakt os via: richard...@gmail.com

rddu off

rddu off

rddu off

Har du brug for et akut lån? Vi giver personlige lån? Erhvervslån? boliglån? Landbrugslån? Uddannelseslån? Debet konsolideringslån? Lastbil lån? Billån? Hotel lån? Refinansiere lån? og flere skolelån? Startlån? .Vi tilbyder til 2% rente! Kontakt os via: (dakany...@gmail.com)

lånetilbud

It is loading more messages.