Charles Manson er død

Из Алматы

http://www.bbc.com/news/magazine-30094019

Manden der opnåede berømmelse i 50 år for mord på syv stjerner i Hollywood.
hvorfor verden især huskede ham og ikke alle mulige andre psykopater er vist
en gåde, men hans karisma er vist en mulighed.

@

Manson har aldrig myrdet nogen

Из Алматы

"@" skrev i meddelelsen news:bjq51dptalsfq0k83...@4ax.com...
Nej og det havde Hitler heller ikke !.

Из Алматы

"Thomas Corell" skrev i meddelelsen
Læs dit eget link:
"It is almost 45 years since he sent a group of his indoctrinated
followers - known as the Family - to the home of heavily pregnant
Hollywood actress Sharon Tate to "totally destroy everyone in it". She
and four others were stabbed to death."

Bemærk *sent a group*. Så han er/var ansvarlig for mordene, men har ikke
(bevisligt) myrdet nogen.

P.S. din quot'ning var ikke eksisterende; you know the drill ;)

Du mener lissom hitler heller ikke selv slog nogen ihjel, pointen er jo blot
at han Manson er skyldig i verdens øjne og det er vel det der tæller til
syvende og sidst.

Из Алматы

?? ?????? wrote:
> "Thomas Corell" skrev i meddelelsen

NEJ, det skrev jeg *ikke* ! Hvis ikke du kan quote korrekt, så der ikke
er misforståelser om hvem der skrev hvad, så bør du helt undlade at
citere andres indlæg (imho)
P.S. din quot'ning var ikke eksisterende; you know the drill ;)

Men mit spørgsmål gælder stadigvæk hvorfor Manson af dem alle.

Vidal

Det der måske er interessant i dlk vedrørende Manson,
kunne være, at han var "elev" af Blavatsky. Men det er
nok kun Dalgas, der forstår den forbindelse?

Из Алматы

"Vidal" skrev i meddelelsen
Blavatsky var død inden Manson var født, men ellers bugner internettet med
historier om Manson´s forbindelser til alle mulige okkulte ledere.

Ejvind Kruse

Næh - det ved alle der har gidet google ham:
https://no.wikipedia.org/wiki/Charles_Manson

"I fengselet hadde Manson blitt kjent med okkultisme. Han hadde blant annet
studert verker av Helena Petrovna Blavatsky og Aleister Crowley."

--
Ejvind Kruse
Set i kommentarfeltet på EB:

@

On Tue, 21 Nov 2017 06:55:46 +0000 (UTC), Thomas Corell
<nospami...@dum.dk> wrote:
> [...]
> and four others were stabbed to death."
>
>Bemærk *sent a group*. Så han er/var ansvarlig for mordene, men har ikke

han er så dømt i USA,

men hvordan kan ma dømmes ansvarlig for andres lovbrud?

sådant klæder ikke ete retssamfund

Per

> men hvordan kan ma dømmes ansvarlig for andres lovbrud?
>
> sådant klæder ikke ete retssamfund

Der er noget der hedder medvirken indenfor Strafferetten. Det er principielt
det samme som at udføre.

"Jamen jeg holdt bare vagt" Den går ikke, hvis der er samme forsæt som de
egentlige gerningsmænd og straffen bliver den samme som dem !!'

/ Per

@

On Tue, 21 Nov 2017 18:35:30 +0100, "Per" <mes...@ingen-mail.com>
wrote:

>Der er noget der hedder medvirken indenfor Strafferetten. Det er principielt
>det samme som at udføre.

altså den mor dr føder et drengebarn kan senere dømmes for medvirken
til voldtægt fordi hun fødte et barn med en penis !!!!!!!!

her i landet er det f.eks. forbudt at planlægge en forbrydelse,

men hvornår planlægger man en forbrydelse og hvornår spiller man
rollespil

at skrive en kriminalroman kan jo være en opfrodring til kriminalitet,

jeg ser meget hellere at man straffer genring end tanker,

at straffe tanker giver mig mindelser om "1984"

Bjarne

"@" <Sna...@snabel.net> Wrote in message:
Man må ikke bære våben der kan anvendes til vold i nattelivet.
Og da penis er årsag til de fleste voldtægter bør den ikke
medtages i nattelivet.
Jeg tror jeg bliver hjemme.