Brøndum Mølle

Poulsen

Er der nogen der har kendskab til Brøndum Mølle, der er flere Brøndum´er,
men den jeg søger skal ligge omkring Himmerland. I 1852 Simested Sogn ,Rinds
Herred blev der født en Mads Poulsen d. 5 januar og der blev udlagt en Poul
Andersen fra Brøndum Mølle som barnefader, jeg har været igennem alt, men
denne mand er som sunket i jorden!!!.
er der hjlæp at hente?

Ove Poulsen

Gert Krabsen

Stednavneregisteret på www.krabsen.dk :

Brøndum Mølle - Hvornum Sogn, Onsild Herred, Randers Amt
Brøndum Møllebæk - Hvornum Sogn, Onsild Herred, Randers Amt (den findes
endnu)

mvh
Krabsen

--
Sendt via Opera.
www.krabsen.dk

laerket...@gmail.com

Denne Mads Poulsen du snakker om der skulle ifølge mine oplysninger være min tipoldefar. Jeg kan heller ikke finde mere info på hans far Poul Andersen, så der er vi desværre i samme båd :/
Har du nogen relation til ham Mads Poulsen? :)

M.v.h
Lærke Thomasen