Sofielundlejren - den ved Holbæk ...

Jørgen Grandt

Hvor på nettet kan man se billeder af den tidligere Sofielundlejren som
var en slags filial til Holbæk Kaserne? Ja, og i øvrigt også af selve
kasernen?

Det var Forsyningstroppernes (Sjællandske Trænregiment) rekrutter som
'lå' der og vistnok også artillerister - i 1960'erne.

--
Jørgen Grandt
www.grandts.dk

Klaus Linnert

Jørgen Grandt udtrykte præcist:

> [...]
>
> Det var Forsyningstroppernes (Sjællandske Trænregiment) rekrutter som 'lå'
> der og vistnok også artillerister - i 1960'erne.

Det kan du på Facebook der er en gruppe der omnkring Sofienslundslejren
og Holbæk Kaserne

Mvh fra en der var der :-)

Klaus

Jørgen Grandt

Klaus Linnert skrev:

> Det kan du på Facebook der er en gruppe der omnkring
> Sofienslundslejren og Holbæk Kaserne

Aha! Tak.

> Mvh fra en der var der :-)

Vel ikke helt tilbage i 1963 ligesom jeg?

--
Jørgen Grandt

ire...@gmail.com

Den torsdagen den 26:e mars 2009 kl. 17:37:54 UTC+1 skrev Jørgen Grandt:
> Klaus Linnert skrev:> Det kan du på Facebook der er en gruppe der omnkring > Sofienslundslejren og Holbæk KaserneAha! Tak.> Mvh fra en der var der :-)Vel ikke helt tilbage i 1963 ligesom jeg?-- Jørgen Grandt

Men hvem var det så, som härgede ude ved og ned mod "Kammerherreindens Udsigt"?, og som kunne ses fra både Dejligheden og Ejby Strand og Havn.

Jackson Roos

Villy Blom

Ærgerligt, at jeres kommunikation gik i stå! Jeg kom på området fra 1975 og boeer på Munkevænget, så jeres viden er interessant, da jeg skriver om 'Fælleden', og Sofienlundslejren var jo en del af den oprindelige fælled..
Hvad var det oprindelige navn: Sofienlundlejren, Sofienslundslejren eller Sofielundlejren?
Mvh
Villy Blom
ny mail: villy bl...@outlook.dk