Begravelse i Kalvehave, Præstø 1748-1783 Opslag 102

jenstn...@gmail.com

Er det muligt at indføeslen under dato D. Lætare 16 Marts 1761 linie 16 venstre kolonne beskriver begravelsen af Hans Larsen? Jeg læser ”Hans ?????? Præd ?? S i Stbye [Stensby]”
Baggrund:
Opslag 120 25 May 1753 Højre side, ¼ side ned,
Trolovelse Hans Larsen og Maren Johannesdatter,
Forlover er brudens far Johannes Ebbesen
Opslag 144 1 Nov 1753 (Fer. O. Sanct.) sidste 1/3 af venstre side
Ægteskab Hans Larsen og Maren Johannesdatter
Opslag 37 4 Jan 1762 venstre side; 3. indførsel i 1762
Barnedåb af parrets sidste barn, Hans Hansen, af ialt 6 børn
Opslag 125 9 Februar 1762 sidste indførsel Venstre side:
Trolovelse Morten Esbensen og Maren Johannesdatter,
Forlover Johannes E bbesen
Opslag 145 24 September 1762 højre side 5. indførsel under 1762:
Ægteskab Morten Esbensen og Maren Johannesdatter

Som man ser fra ovenstående, har jeg hårdt brug for Hans Larsens dødsfald mellem ca. ni måneder før sønnen, Hans Hansens, barnedåb og trolovelsen af Morten Esbensen og Maren Johannesdatter for at alt kommer på plads.
Jeg har kun kunnet finde begravelsen på opslag 102.
På forhånd en stor tak til enhver som tager tid til at hjælpe mig med dette.

Godt Nytår
Jens N. Jensen

Hey
Can You check out