Slangerup

Arntzen Kjetil Rørtveit

Kan noen slå opp på Sofie Jorgensen født mai 1769 i Slangerup i
Fredriksborg.

Jeg leter etter hennes foreldre, født når og hvor osv. Jeg tror det er
denne Sofie Elisabeth Cathrine Jørgensen som gifter seg med Peter Lagaard i
Gentofte København amt den 16.9.1793.

Følgende navn følger antageligvis hennes forfedre; Kaas, Marck og hennes
søsken heter Kyhn...

Kan noen hjelpe meg

--
Kjetil Rørtveit Arntzen

Solduggsvingen 10, 6518 Kristiansund
907 23 108, Arn...@frisurf.no

Martin Bjarklev

"Arntzen Kjetil Rørtveit" <arn...@frisurf.no> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jeg leter etter hennes foreldre, født når og hvor osv. Jeg tror det er
> denne Sofie Elisabeth Cathrine Jørgensen som gifter seg med Peter Lagaard

Hej.

Ifølge http://www.familysearch.net kunne det være hende her:

Sofie Jørgensen født 07-May-1769 i Slangerup.
Far: Jørgen Mogensen
Mor: Sofie Cathrine Christiansen Marck Mogensen

Ingen andre navne.

mvh
Martin

arntze...@gmail.com