Slægten Kløve

Nikolaj Jensen

Hej NG
Er der nogen der ved noget om slægten Kløve fra fra Djursland.
Jeg er stødt på en Jens Jensen Kløve Født 1796, hans far Jens Jensen Kløve
Født 1761, og hans far Jens Pedersen Kløve født 1740.
Hvis der er nogen der ved noget om disse menesker, er jeg meget
interesseret.
mvh. Nikolaj Jensen

Bodil Grove Christensen

"Nikolaj Jensen" <n...@jensen.mail.dk> wrote in message

Her er muligvis en brug til din Jens Pedersen Kløve:

Jorgen PEDERSEN KLOVE
Sex: <M>

----

Marriage:
Spouse: Bodil PEDERSDR
Marriage: 20 Nov 1784 Place: Vejlby, Randers, Denmark

----

Source Information:
Batch Number: M210131
Source Dates: 1778 - 1786
Film or Fiche Number: 51352
Collection Details: Vejlby i Sonderhald; Den Danske Folkekirke

Det er fundet på www.familysearch.org/

Med venlig hilsen
Bodil.

kimkl...@gmail.com

Det er min tip osv oldefar, Jens Pedersen Kløve's far hed Peder Kløve født 1716 død 1782 men det skal tages med et skovlfuld salt de fødsel og døds datoer
Posten er gammel men da jeg selv er startet på mit stamtræ har jeg selv brug for en del information, ærgerligt jeg så posten 15 år efter du har skrevet den well better late then never, jeg er også af Kier Slægten på min Mormor's side