Efterlysning Marie Viola Kanadine Pedersen

Søren Bay Kastrup

Jeg søger oplysninger om Marie Viola Kanadine Pedersen, som skulle
være født den 27 Januar 1909, formentlig i Århus.
Det er oplysninger om Forældre og forældres Bopæl ved hendes fødsel.
venlig hilsen
Søren Bay Kastrup

Bodil Grove Christensen

"Søren Bay Kastrup" <sbka...@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg søger oplysninger om Marie Viola Kanadine Pedersen, som skulle
> være født den 27 Januar 1909, formentlig i Århus.
> Det er oplysninger om Forældre og forældres Bopæl ved hendes fødsel.

Du må en tur på Landsarkivet i Viborg.
Mvh:Bodil.

Lars Erik Bryld

Scripsit Bodil Grove Christensen:

> Du må en tur på Landsarkivet i Viborg.

...eller vente på at Århus amt kommer på arkivalieronline i løbet af
nogle uger.

Lars Erik Bryld

Bodil Grove Christensen

"Lars Erik Bryld" <lars...@dadlnet.invalid> skrev i en meddelelse

hvor ved du noget om det fra?

Mvh.Bodil.

Hugh Watkins

read the reports of the meetings
Referater fra brugerrådsmøder

http://www.arkivalieronline.dk/Brugerraad/referater.aspx

I 2009 kan en udlægning af kirkebøgerne 1925-1950 formentlig påbegyndes.

which measn the rest will be up to 1924

NB

Rettelse af anmeldte fejl er så langt fremme, at de tilrettede sider
forventes lagt ud mellem d. 14. og
18. januar. Filmningscentret vil undersøge om den fejlliste, der ligger
på DIS-Danmarks hjemmesider,
er medtaget ved rettearbejdet.
Hug W

news to me -- good !

Hugh W

--
For genealogy and help with family and local history in Bristol and

http://snaps4.blogspot.com/ photographs and walks

GENEALOGE http://hughw36.blogspot.com/ MAIN BLOG

Lars Erik Bryld

Scripsit Hugh Watkins:

> read the reports of the meetings
> Referater fra brugerrådsmøder
>
> http://www.arkivalieronline.dk/Brugerraad/referater.aspx

Som Hugh også siger: Planen er at de skal lægges ud; Hjørring og
Thisted er allerede kommet ud. Med den udlægningstakt som AO udviste
for de sønderjyske og østdanske sogne forekommer det mig simpelthen at
være en rimelig prognose...

Bodil Grove Christensen

"Lars Erik Bryld" <lars...@dadlnet.invalid> skrev i en meddelelse

Hvor er det dejligt at høre, tak for jeres informationer.

Mvh.Bodil.

Kristian Lauritsen

Kære Søren Bay Kastrup

Jeg skriver til dig i en helt anden anledning end dit eget spørgsmål. Det er
dit eget navn med 'Bay Kastrup', der gør mig nysgerrig.

Jeg har i en anden slægtstavle følgende person:
Ellen Birtha Clemmensen, født 31. august 1900 i Store Binderup, Binderup
Sogn, i Himmerland.
Hun skulle ifølge en slægtsbog være gift med
'Holger Kastrup Bay', som skulle være søn af 'Morten Kastrup' fra
Kastrupgård, Testrup sogn (Viborg Amt).
Parret udvandrede til USA.

De to mænds efternavne er ikke umiddelbart overensstemmende, men jeg gætter
på at sønnen skal hedde: Holger Bay Kastrup.

Er det navne, der siger dig noget?

Med venlig hilsen
Kristian Lauritsen

Lars Erik Bryld