Voschero/Østbirk

Erik Fogh Rasmussen

Hej.

Familien Voschero som bor i Østbirk op til 1906, hvor jeg har fundet et par
konfirmationer, forsvinder fuldstændig for mig.
Faderen Hans Heinrich Friderich Voschero dør i Østbirk 15 08 1893.
Moderen Anne Cathrine Jensen forsvinder for mig.
Børnene Ane Mette Cathrine Voschero, Kristian Nikolaj Voschero, Jens
Voschero, Johannes Voschero, Hans Voschero, Marius Voschero og Juliane
Voschero er alle pist væk.

Er der nogen som er stødt på dem, vil jeg blive meget glad.

Med Venlig Hilsen
Erik Fogh Rasmussen

Lennart Frederiksen

Hej
Jeg har en i Voerladegaard Kirkebog

Efterkommere efter Hans Henrik Frederik Vasihro

Generation nr. 1

1. HANS HENRIK FREDERIK1 VASIHRO blev født omk. 1841 i Kolding, Smed i
Kloster Mølle. Han giftede sig med ANE KATHRINE JENSEN 15 august 1874 i
Voerladegaard Kirke1, datter af JENS NIELSEN. Hun blev født omk. 1846 i
Vinding,.

Mere om HANS HENRIK FREDERIK VASIHRO:

Vaccineret: 10 august 1841

Mere om ANE KATHRINE JENSEN:

Vaccineret: 29 juni 1850

Barn af HANS VASIHRO og ANE JENSEN er:

i. ANE METTE KATHRINE2 VASIHRO, f. 15 oktober 1874, Kloster Mølle2.

Mere om ANE METTE KATHRINE VASIHRO:

Døbt: 11 november 1874, Hjemme

Fremstillet: 25 april 1875, Voerladegaard Kirke

Slutnoter

1. Voerladegaard Kirkebog 1865-1879 Corpulerede, side 169, nr 4.

2. Voerladegaard Kirkebog 1865-1879 Fødte Kvindekøn, side 87, nr 12.

"Erik Fogh Rasmussen" <erbo...@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

Bodil Grove Christensen

"Erik Fogh Rasmussen" <erbo...@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

www.krak.dk finder du en eneste person i Danmark med det efternavn:

Voschero, Hermance, fru

Måske er hun ikke helt ung længere,
så det var nok en god ide at skynde sig.
Mvh.Bodil.
Søndergade 6, Lohals, 5953 Tranekær Tlf:
Fax:
Mob:
62552199

ikon_kort.gif
ikon_ruteplan.gif
ikon_rejseplan.gif

Bodil Grove Christensen

"Bodil Grove Christensen" <grov...@fjerndettetdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:40068224$0$274$edfa...@dread14.news.tele.dk...

Ja, adressen er altså damens, ikke min.

Mvh:Bodil.

jetr...@gmail.com

Hej Erik
Er du stadig ude efter denne familie?
Jeg er netop stødt på Johannes Voschero. Han bliver gift i Gammel Sogn, Djurs Nørre Herred Randers Amt den 9 oktober 1906. Han er da 24 år og bor i København. Han vies til Mariane Knudsine Greve. Se Kirkebog for Gammel Sogn 1902 - 1911, opslag 152 via Arkivalier Online - side 173 nr. 4.
Med venlig hilsen
Jette rasmussen