dåb-vielse død

Asger Andersen

Hej Nyhedsgruppe

Er der nogen der kan og vil hjælpe mig jeg har ledt alle vejne på disse
personer også i FT. 1916 der boede Jørgen Hansen og hustru Hansine K Larsen
og var moderen til Curt Hansen og hun var gift med Skomager
Ejler P M Hansen jeg søger hvor faderen E P M Hansen. er født og hvor og
hvornår han blev gift med Elvira M J Hansen

Jeg kan oplyse at ifølge Fredericia´s Vejviser fra 1943-44 på adressen
Gothersgade 36 boede Skomager Ejler Peter Matinus Hansen hans data står
nedenfor da det er en udskrift fra Kirkebog nr. 10 hvor Sønnen Curt Sigfred
Christian Hansen er født,

KB nr. 10 i Vejle Amt. Elbo Herred. Snoghøj Erritsø Sogn
Født 1927, 21 Oktober Curt Sigfred Christian Hansen
Forældre: Skomager Ejler Peter Martinus Hansen 26 Aar (født 3 Aug. 1901)
Snoghøj og Hustru Elvira Marie Jackobine født Hansen 24 Aar (født 14 Februar
1903)
Døbt 1927, 27 November af Pastor Christensen i Kirken.
Faddere: Trådtrækker Niels Peter Christiansen og Hustru, Middelfart. Ugift
Agnes Elisabeth Skafte Christiansen, Middelfart. Ungkarl Henry Emanuel
Hansen, Middelfart.

supplerende oplysninger om C H. han er født i Snoghøj Erritsø Sogn, Elbo
Herred, Vejle Amt. Og som der står skulle Faderen også være født samme sted
(Snoghøj), men han er ikke til at finde heller ikke i de nærliggende sogne,
derfor spørger jeg om I kan oplyse mig om hvor han er født og hvem der boede
hos faderen på den adresse i Gothersgade 36 hvis det ikke er en forretnings
adresse så oplys mig om deres bopæls adresse.Jeg mener at hans første kone
døde ca, 40-45 år gammel,hendes oplysninger har jeg fundet hun er født og
konfimeret i Skt. Knuds Sogn, Odense.

Jeg kan oplyse at E P M Hansen døde som ca:50-55 årige i Fredericia, hans
kone Elvira M J Hansen døde nogle år før muligvis også i Fredericia. Der var
en pige ved navn Valborg som er et par år ældre og en Dreng der er født i ca
1934-35 ved navn Keld.

Med venlig hilsen

Sonja Andersen

Møllehegnet 57.1

3630 Jægerspris

wandborg...@gmail.com

Jeg er barnebarn af Ejler og Elvira Hansen og Datter til Kjeld Hansen. Ved ikke hvor meget jeg kan hjælpe men.....Vh Marianne Elvi Wandborg