Hvilket matematikprogram

T.

Hejsa

Som underviser i bl.a. matematik har jeg brug for et freewareprogram,
der kan benyttes til undervisning om vektorer. Jeg bruger det
udmærkede program Geogebra til alm. vektorer i planet, men jeg mangler
et godt program til rumlige vektorer.
Det skal kunne afbildede en rumlig vektor og kunne regne længder af
vektorer som minimum.

Er der nogen, der kender et sådanne program?

TS Christiansen

Den 19-08-2010 10:56, T. skrev:

> Er der nogen, der kender et sådanne program?

Hej
Måske kan du bruge beta udgaven af GeoGebra?
http://www.geogebra.org/forum/viewtopic.php?f=52&t=19846
Den kan arbejde med rummeligefigurer...

VH
Tom