Hvilken skrifttype?

L. Carlsen

Hejsa...
Kort ? - hvilken skrifttype bruges til skriveøvelser? (Clemens kan jeg
ikke finde og de andre jeg har fundet på nettet er uden dansk æ, ø og
å).
Med venlig hilsen
Lars Carlsen

Arne H. Wilstrup

Det er meget forskelligt hvad man anvender i de forskellige skoler -og der
er ingen regler for det.

"L. Carlsen" skrev i meddelelsen

L. Carlsen

On 7 Dec., 18:54, "Arne H. Wilstrup" <ni...@bixen.invalid> wrote:
> Det er meget forskelligt hvad man anvender i de forskellige skoler -og der
> er ingen regler for det.

Det er jeg klar over, jeg leder efter en type med "lille a" som i TTF-
comic sans - og den kan jeg bare ikke finde :/
-LC

Arne H. Wilstrup

"L. Carlsen" skrev i meddelelsen

Det fremgik ikke af dit spørgsmål så vidt jeg kan se - i så fald bliver jeg
dig svar skyldig. Mon ikke du bør henvende dig til en edb-gruppe i stedet?
Så vidt jeg kan se har det ikke noget med folkeskolen eller undervisning at
gøre, men her kan jeg jo tage fejl. Jeg har blot svært ved at se hvorfor en
type med "lille a" som i TTF-comic sans har at gøre med denne gruppe. Det
virker i hvert fald ikke synderligt indlysende, synes jeg.

cykelsmeden

Den 07-12-2010 19:05, L. Carlsen skrev:
> Det er jeg klar over, jeg leder efter en type med "lille a" som i TTF-
> comic sans - og den kan jeg bare ikke finde :/
> -LC

Det er den slags spørgsmål, som hurtigt giver gode svar på Skolekom!

//finn