Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Dansk Skoleindkøb

17 views
Skip to first unread message

Svend Pedersen

unread,
Nov 28, 2002, 5:30:12 PM11/28/02
to
Er der nogen her, der har erfaringer med eller kendskab til denne
virksomhed?

Deres hjemmeside er www.skoleindkoeb.dk, med der fremgår intet her om, hvor
meget de anvendes. Jeg ville jo gætte på, at skolernes indkøb sker samme
sted som de respektive kommuner, subsidiært på SKIs aftaler.

Baggrunden for mit spørgsmål er, at jeg som nyetableret selvstændig er
blevet kontaktet af dem med et tilbud om optagelse i indkøbskatalog.

Svend P


Obs

unread,
Nov 29, 2002, 8:36:45 AM11/29/02
to

"Svend Pedersen" <i...@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:3de698b5$0$182$edfa...@dread15.news.tele.dk...


Jeg har kun dårlige erfaring med dem, tror ikke de er seriøse, men de er
gode til at lokke penge ud af folk, jeg spurgte folk i branchen ( lokal
telefonbogen, og tele Danmark) efter de også havde kontaktet mig, men der
var igen der kendte dem som seriøse.

Spurgte dem om jeg kunne være gratis "medlem" indtil min første kontakt med
en virksomhed, da de jo lovede guld og grønne skove. Det kunne jo ikke lade
sig gøre, så mit råd er, at lade dem komme med noget / nogle seriøse kunde
emner først.

Med venlig hilsen
Andersen


Thomas K

unread,
Dec 18, 2002, 1:46:35 PM12/18/02
to
> Spurgte dem om jeg kunne være gratis "medlem" indtil min første kontakt
med
> en virksomhed, da de jo lovede guld og grønne skove. Det kunne jo ikke
lade
> sig gøre, så mit råd er, at lade dem komme med noget / nogle seriøse kunde
> emner først.
hold dig fra dem

læs evt. www.annoncehajer.dk

0 new messages