Danmarks Brevskole.-

oscar

Hej.

Er der en af jer der kan fortælle mig lidt om ovenstående
korrespondanceskole. Jeg selv mener, at den er nedlagt sidst i firserne.
Passer dette? Og hvorfor?-
Jeg har taget nogle kurser derfra og andre steder. Det var en god skole-
dengang.-

vh oscar

erns...@mail.dk

Jeg hedder Ernst. Jeg deltog i mange år i kurser ved Danmarks brevskole - i regning, dansk, andre sprogfag - med stor glæde og stort udbytte. Jeg ved ikke hvornår skolen blev nedlagt med vil gerne høre nærmere-
vh Ernst

erns...@mail.dk