post test

Bo M. Mogensen

Den 22-11-2022 kl. 17:12 skrev Malus Lazarus:

> OK
Hvorfor står du bare ikke ved dine holdninger

1.) du kan se det gode i Rusland invadere Ukraine
2.) du er imod Ukraine forsvare sig selv og for hjælp til det

Der er da mere format over at være ved , hvad du mener ind nogen spage
quote fuck ?

Jeg forstår godt det er svært at vedkende at du støtter op om et
Diktatur der invadere en fredeligt land , den er jo ikke nem og sælge -
men det er din holdning den tilhøre dig ...

Nielsen doner far BW skrev i 15 år om at skide i sin seng og det gode
ved det , nogen synes måske det var noget klamt - men han vigede aldrig
en tomme fra at det var en go ide så vejen er banet for dig

Bo M. Mogensen

Den 22-11-2022 kl. 18:24 skrev Malus Lazarus:

Diktatur der invadere en fredeligt land , >> den er jo ikke nem og sælge
- men det er din holdning den tilhøre dig ...

> Nej, slet ikke.
Du nægter at vedkende dig præmissen - et land har invaderet et andet
uden det invaderede land udgør nogen trussel imod den invaderende part ,
hvor din sympati af uransaglige årsager ligger ved den invaderende part.

> Du var vist enig i at krigslider var noget psykologisk -
Jeg skrev alt hvad der sker i et menneske stort set er psykologisk om
ikke andet når der kommer til følelser og beslutninger osv. men ikke
nødvendigvis eller næppe på hvordan leveren fungere.

Hvad der præcist fik Putin til at invadere Ukraine kan jeg i sagens
natur ikke svare på - han har måske troet at han ville blive modtaget ,
som befrier - det skete så ikke ... USSR havde det samme problem de
troede med invasionen af Polen i 1939 at folket ville rejse sig og kæmpe
side om side med USSR invasions styrke for de sammen skulle indføre
proletar diktaturets velsignelse , det skete ikke.

> så kørte du
> helt af sporet
du stille et spørgsmål og jeg svare så stiller du det samme spørgsmål
igen i en måske lidt optimistisk forhåbning om at jeg skifter mening og
svare dig , som du gerne vil - efter , som det ikke sker mener du at jeg
køre af sporet.

>- pøj pøj
ja ok jeg skrev
"Jeg forstår godt det er svært at vedkende at du støtter op om et
Diktatur der invadere en fredeligt land , den er jo ikke nem og sælge .."

hvortil du svarede :

Nej, slet ikke...."

hvormed du besvare dit oprindelige spørgsmål :
Hvordan føles krigslider? ...

Bo M. Mogensen

Den 22-11-2022 kl. 21:36 skrev J. Nielsen:

> Så kom virkeligheden lidt for tæt på, hvad Bo? Måske du burde tale
med din
> psykolog om den menneskelige fortrængningsmekanisme næste gang?
ja det kunne være spænende

lægen : go dag ...Nå hvorfor er du her ?

mig : jo der er en mand der er blevet klog på livet , ved at se
tegnefilm og støtter varmt op om folkedrabet i Ukraine der mener jeg har
brug for hjælp da den er gal med fortrængningsmekanismen ..

lægen : sagde du tegnefilm ?

mig : ja ja og nu har han sendt mig et 36 sekunders film klip der
beviser han ligger inde med sandheden

lægen : må jeg se
lægen : (lidt sener) hvem har filmet det ?

mig : det er der ingen der ved , men han siger det er sandt

lægen : tror du selv på det

mig : ja ja han har ret

lægen : hvorfor tror du det ?

mig : han har set en masse tegnefilm

lægen : ja du må heller komme igen i næste uge skal vi sige kl 14:00 ?

mig : ok - skal jeg tage nogen tegnefilm med ?

Lægen : nej det behøves du ikke ...

Bo M. Mogensen

Den 23-11-2022 kl. 19:48 skrev Lyrik:
> bliver lovforslaget udelukkende godkendt i russernes interesse. "Vi bør
> gøre alt for at beskytte vores børn og dem, der ønsker at leve et
> normalt liv," understregede han.
>
> Dokumentet indeholder et forbud mod propaganda for ikke-traditionelle
> forhold, pædofili samt et forbud mod at formidle information om LGBT i
> medierne, på internettet og i reklamer, bøger og film. Det omfatter også
> et forbud mod udtalelser, der kan tilskynde teenagere til
> kønsskifteoperationer på internettet, i medierne og i bøger,
> audiovisuelle tjenester, film og reklamer.

Jeg synes du plejer at omtale nazister , som en dårlig ting ? lige her
har de da ikke noget at lade Hitler høre.

"et forbud mod at formidle information om LGBT i medierne, på
internettet og i reklamer, bøger og film .." = Ytringsfrihed

Hvis det skulle give mening så skulle det betyde der er flere pædofile i
mellem homoseksuelle ind i mellem heteroseksuelle , det er der ikke ført
bevis for ...

Nu kan man sige et diktatur som i Rusland ikke behøves at være ansvarlig
over for befolkningen , som i et demokrati , hvor magthaverne en gang
for alle er ansvarlige over for dem der har valgt dem.

Bo M. Mogensen

Den 24-11-2022 kl. 01:17 skrev Malus Lazarus:

> Siger du nu, at du er pædo-homo Bo Chokmah?
Martin du er et primitivt og afstumpet menneske Martin - jeg nærmer mig
57 år , hvis jeg var homo så var det nok gået op for mig nu og havde jeg
været det så havde jeg ikke skjult det ..

at man tror på frihed er ikke det samme , som at gå ind for alt det man
ønsker frihed for - jeg mener helt klart det er ny borgeliges ret at
stille op til folketing , men det gør mig nu en gang ikke ny borgelig -
jeg tror bare på demokratiet.

Jeg tror på religiøs - (lovlig) seksuel frihed jeg tror på borger
rettigheds forkæmperne det gør mig ikke til neger .. jeg tror
grundliggende på frihed ... som vi har det i DK

> Nogle mener der er temmelig stor slagside - og man skal være ekstra på
> vagt når homoer og pædofile præsenterer "forskning".
Det fordre der er en direkte kobling imellem homo seksuelle og pædofile
og det er der ikke ...

> In 1995 the homosexual magazine “Guide” said
ja man kan finde alt muligt sludder på nettet , hvis man gider lede
efter , jeg kunne også lave et html ark indeholdende en skrift der mente
at kunne føre bevis for du er 40 % genetisk bøffel uden , det af den
grund gør det sandt ...

Bo M. Mogensen

Den 24-11-2022 kl. 10:58 skrev J. Nielsen:
> Det var hele seks spørgsmål, Bo.
er det ikke rimeligt at spørge ind til nogen postulater der ikke kan
føres sagligt bevis for ...

> Du spørger tydeligvis ikke for at få svar
Hvad ved du om det ? om end det ville virke mærkeligt - så kunne det
tænkes jeg blev sat væg med hårdtslående forklaringer bygget på fakta.

>, men for at trække tiden ud og skjule
> dine manglende argumenter.
Det vil fordre der er augmenter jeg spørger slet og ret til det der står.

> "Hver fugl synger med sit næb"

med andre ord nogen postulere uden at kunne dokumentere , det er en sang
der ikke er bundet til fakta ?

> siges det, men de mange spørgsmål
> virker trættende

Det er klart hvis man ikke kan svare på dem.

> i det lange løb. Det er langt mere interessant at læse om dine
> sammenstød med
> gedebukke

jeg har aldrig haft et sammenstød med en gedebuk - bevis det endeligt
hvis du kan ..

> og andre landbrugsdyr.

som jeg skulle have sammenstød med ? hvor hvornår og hvordan ?
er det noget du har set i en af dine tegnefilm ?

Bo M. Mogensen

Den 24-11-2022 kl. 19:06 skrev Lyrik:

> Fra 1969 og 11 år frem var børnepornografisk billedmateriale tilladt i
> Danmark.

https://jyllands-posten.dk/kultur/ECE12290907/i-11-aar-var-danmark-hele-verdens-boernepornomekka-hvorfor-greb-ingen-ind/

ja ok der var jeg oppe imod bedre vidende ...

"Fysiske overgreb på børn var stadig ulovligt, men det var fotografierne
og filmene ikke, så børnepornoen eksploderede, og ingen løftede
angiveligt et øjenbryn..."

Det er mig så en gåde , hvordan billeder skulle kunne fremstilles , hvis
agten var ulovlig ?

men for lige at holde sig kort til emnet : så kan man ikke bebrejde de
homoseksuelle - at tingene , var som de var om end det er utænkeligt at
også de har har haft et ansvar NOGEN AF DEM .. men næppe mere ind
heteroseksuelle ..

Det er jo fuldstændigt grotesk

Sagen er jeg kan nogenlunde huske den periode jeg er født feb 1966 og
fik nok øjnene så småt op for porno omkring 1976 - da der var en
container i nærheden af det parcelhus område jeg boede i der , hvor folk
b.la smed deres porno blade ud - jeg har aldrig set noget der ikke var
med myndige mennesker - jeg har heller ikke skuet det i forretninger ,
ikke dermed at jeg benægter det var der , som beskrevet i artiklen.

Men det var ikke noget der var aktuelt i mellem såkaldt almindelige
mennesker , det var ikke eksisterende .. det eneste jeg kan huske der
havde lidt med det at gøre var Bent Hallers bog : Katamaranen , hvor der
var noget børn i mellem ...