INN v2.7.0 test

Klaus Alexander Seistrup

Sendt gennem INN v2.7.0.

--
Klaus Alexander Seistrup
https://magnetic-ink.dk/kas

Thomas Corell

20/07-22 19:05, Klaus wrote:
> From: Klaus Alexander Seistrup <kl...@seistrup.dk>
> Newsgroups: dk.test
> Subject: INN v2.7.0 test
> Date: Wed, 20 Jul 2022 17:05:13 +0000
>
> Sendt gennem INN v2.7.0.

Modtaget Jul 20 19:05:13.202

--
The ability to speak several languages is an asset,
but the ability to keep your mouth shut in any language is priceless

Klaus Alexander Seistrup

Thomas Corell skrev:

> Modtaget Jul 20 19:05:13.202

Så ser det hele ud til at fungere igen. Der var en `noresendid: true` i
incoming.conf, som INN v2.7.0 ikke genkendte (men heller ikke brokkede sig
over), og som — gætter jeg på — fik den til at opgive at læse resten af
konfigurationsfilen, hvilket medførte at ingen af mine peers kunne ringe ind.

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
🚀 gemini://port1965.eu/