til Thomas C.

Jens Bech

Feb 2, 2024, 4:50:08 PMFeb 2
Betterbird er vist lidt mangelfuld. Ingen ordbog og stavekontrol.
Men det var et halmstrå jeg klyngede mig til frustreret over ikke at
kunne deltage i News.
Har ige fået refurbished laptop fra Proshop til under 3.000 det er en
Lenovo X1 Carbon fiber med OLED skærm! jeg har været fortryllet af den
siden den kom i går!
den skærm! jeg så en film med john Wayne på den fra youtube. Jeg
ignorerede at jeg sad i Bio-værelset med en 4K projektor! Billedet er
"Out of this world"!

Hilsen
jens Erik