Test

Bertel Lund Hansen

Test

Bertel Lund Hansen

Test

Bertel Lund Hansen

Bertel Lund Hansen <gade...@lundhansen.dk> wrote:

>Test
--
Bertel

Bertel Lund Hansen

Den 31.08.2022 kl. 12.18 skrev Lars Klintholm:

> Gammel kærlighed ruster ikke?

Nej. Agent har nogle features som jeg savner i alle andre programmer,
bl.a. at filtrene fjernes automatisk efter en periode hvor de ikke har
været trigget.

Jeg brugte mange timer i går på at sætte det op. I dag mens jeg brugte
det, forsvandt alle filtre lige pludselig, og da jeg lukkede
filtervinduet, var der bare en grå skærm uden interne vinduer. Så
slettede jeg det igen fra Wine og indstillede mig på at jeg fortsat må
finde mig i Thunderbird.

--
Bertel