TvFox antenne

Peter Loumann

Klaus Jørgensen

Peter Loumann

On Tue, 12 Dec 2017 20:48:19 +0100, Klaus Jørgensen wrote:

> En ganske almindelig (sikkert halvdårlig) stueantenne.

Tjah, jeg plejer heller ikke at treo på julemanden.

--
pl

Bertel Lund Hansen

Peter Loumann skrev:

> Har nogen her erfaring med TvFox antenne?

Vis mig den lov der tvinger tv-selskaberne til at sende ukodede
sådan en lov. Fortæl mig hvilket seriøst formål sådan en lov
skulle have.

--
/Bertel

Peter Loumann

On Wed, 13 Dec 2017 07:43:09 +0100, Bertel Lund Hansen wrote:

> Vis mig den lov der tvinger tv-selskaberne til at sende ukodede

Bryder de så ikke nogle markedsføringsregler?

--
pl

Bertel Lund Hansen

Peter Loumann skrev:

> Bryder de så ikke nogle markedsføringsregler?

Hvad skulle det være for nogen?

Aviser der udelukker ikke-abonnenter, har heller ikke pligt til
at fremlægge artiklerne i frittilgængelig form.

--
/Bertel

Peter Loumann

On Wed, 13 Dec 2017 13:33:06 +0100, Bertel Lund Hansen wrote:

> Hvad skulle det være for nogen?

Misvisende reklame

> Aviser der udelukker ikke-abonnenter, har heller ikke pligt til
> at fremlægge artiklerne i frittilgængelig form.

Jeg mente ikke tv-distributører.
Jeg mente TvFox antenne.

--
pl

Bertel Lund Hansen

Peter Loumann skrev:

> Jeg mente TvFox antenne.

De bryder både markedsføringsloven og straffeloven. Det er ren
svindel.

--
/Bertel

Peter Loumann

On Wed, 13 Dec 2017 15:32:40 +0100, Bertel Lund Hansen wrote:

> De bryder både markedsføringsloven og straffeloven. Det er ren
> svindel.

Så undrer det mig at tv2 bringer annonce fra dem på deres nyhedssider,
endda står "annonce" med meget små bogstaver

http://nyheder.tv2.dk/politik/2017-12-13-skat-far-hug-af-statsrevisorerne
- med det forbehold at I andre måske ikke ser sammen annoncer.

--
pl

Bertel Lund Hansen

Peter Loumann skrev:

> Så undrer det mig at tv2 bringer annonce fra dem på deres nyhedssider,
> endda står "annonce" med meget små bogstaver

Mon ikke TV2 abonnerer på en automatisk levering af reklamer?

Måske skulle Detektor ind over?

--
/Bertel