Videoformat ændres

Psir

VI har et Panasonic TV, TX-P37x20E, samt knyttet til dette en satellit
boks fra canal digital, og på det seneste sker der det, at hver gang vi
tænder skærmen, står det i videoformat "bred".
Jeg skal så trykke på knappen "TV" på remoten til sat.boksen, hvorved
billedet ændrer sig til hvad det skal være, "16:9, fuld skærm".
Der er ikke nogen steder i indstillinger, hverken på TV eller sat.boks,
at dette kan vælges, så hvordan får jeg ændret det tilbage til, at det
tænder på korrekt måde hver gang?
mvh Preben

Lyrik

Mon ikke "Plasmakogeren" trænger til en fornyelse?
Det kan betales af besparelserne på el-regningen.;-)

Virkeligheden består af lys reflekteret fra personer. Ikke af lysende
personer.

jens