Sagemcom og Boxer

erik.kirkeby

Jeg har en Sagemcom RT195, som jeg i sin tid købte via Boxer.
Jeg har ikke abonnement med Boxer mere, men optageren opfører sig stadig som
om, der er Boxer. Det vil sige, at den er meget længe om at boote,
initialisere o.s.v.
Der er selvfølgelig ikke kort i maskinen mere.
Hvad kan jeg gøre for at få maskinen til at opføre sig "neutralt"??
Mvh Erik

Søren

Måske kan side 41 i brugsanvisningen være til hjælp:

http://support.sagemcom.com/site/livret/PDF_LU_RTI95_T2_HD_UK.pdf

VH
Søren

erik.kirkeby

"Søren" <nejd...@ikkefaa.den> wrote in message
Hej Søren
Tak for tippet, som jeg vil gemme lidt. - Jeg har mange gode film på
harddisken for tiden, så jeg er ikke lige parat til at slette det hele!
Vh Erik