udenlandske kanaler delvis ikke tilgængelige

Peter Loumann

Hej

her er tv-pakken røget ud og erstattet med en computer.
Jeg skal lige vænne mig til mus i stedet for fjernbetjening, den kræver et
underlag. Småteri!

Nogle tyske kanaler har mange programmer der ikke er tilgængelige uden for
Tyskland, Østrig og Schweiz. Er der en snild måde at omgå det på?

--
pl

---
Denne e-mail blev kontrolleret for virusser af Avast antivirussoftware.

Bertel Lund Hansen

Peter Loumann skrev:

> Nogle tyske kanaler har mange programmer der ikke er tilgængelige uden for
> Tyskland, Østrig og Schweiz. Er der en snild måde at omgå det på?

Jerg har ingen erfaring med det og kan ikke give en detaljeret
opskrift, men fidusen er at du opretter en VPN-forbindelse til en
server i Tyskland og så tapper kanalerne via den. Så ser det for
Tv-serveren ud som om det er en tysk pc der skal forsynes.

--
/Bertel