Folk er så håbløst bagud!

Lyrik

High definition.

Jeg var på forkant da Microsoft viste HD i wmv. Jeg købte skiver i USA,
som kun kunne spilles på en Windows-maskine hvis den fik en nøgle fra en
server.

Derfra gik det til HD-DVD og videre til Blu-ray.

Var nogen interesseret? Næh! Folk syntes at DVD var HD!;-)
Det synes de stadig i Nakskov.

Nu drejer det sig om 4K kvalitet og Dolby Vision og Dolby Atmos lyd.
Folk aner hverken tud eller røv omkring det.

Nu er der noget der hedder "Laser-Projectorer"
Sony har fremstillet en i 4K. Billedet er 100", når projektoren står 6"
fra skærmen!!!

Så det bliver det næste-"Billedvæggen"!
https://www.youtube.com/watch?v=vLiVrU42kqE

jens