Triax C-HD 207, vil ikke se Yousee kort

elen...@gmail.com

Hej
Jeg har i nogle år haft en Clint DC1, fungerer fint, men kan ikke tage kort.
Jeg har prøvet Clint CT 4, der er de virkelig faldet af på den, ingen bruger vejledning udover opsætning, man skal finde ud af alt selv, hakker i optagelsen /afspilling.

Jeg har i dag købt en Triax C-HD 207, umiddelbart fin brugervejledning og brugerflade, men den kan ikke se mit Yousee kort og jeg har selvfølgelig vendt chippen nedad og indad, kortet stikker knap 3-4mm er ud, men der kommer ikke Conax frem i Installations menuen.

Hvad f...... gør jeg galt.

Mvh Elenna

Per H. Nielsen

<elen...@gmail.com> wrote in message
> [...]
> chippen nedad og indad, kortet stikker knap 3-4mm er ud,
> men der kommer ikke Conax frem i Installations menuen.

YouSee bruger ikke Conax men Viaccess.

--
Per H. Nielsen <p...@dkscan.dkx>

elen...@gmail.com