Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Børnemobil

0 views
Skip to first unread message

Erik D

unread,
Oct 8, 2008, 3:44:56 PM10/8/08
to
Hej.
Inden jeg selv går igang med søgningen, vil jeg gerne lige spørge jer,
om der er nogen som har et nogenlunde opdateret overblik over
mobiltelefoner til børn.
I mit konkrete tilfælde drejer det sig om et barn på 6 år, som når hun
er udenbys hos andre familiemedlemmer, ukompliceret skal kunne kalde-
og modtage opkald fra udvalgte numre.

Erik

Anders

unread,
Oct 8, 2008, 3:58:29 PM10/8/08
to

"Erik D" <erikda...@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:c5fe36d2-2502-4553...@i20g2000prf.googlegroups.com...

Erik

Hvormange penge må sådan en koste ?

- Lad være med at købe en, der er for dyr, køb evt. en brugt.
- Køb en basis mobil, ikke en af dem, der kan gå på nettet osv.

A


Erik D

unread,
Oct 8, 2008, 4:56:15 PM10/8/08
to
On 8 Okt., 21:58, "Anders" <anders.fo...@gmail.com> wrote:
> "Erik D" <erikdauga...@gmail.com> skrev i en meddelelsenews:c5fe36d2-2502-4553...@i20g2000prf.googlegroups.com...

Nej, det skal da også være éen der er råd til at miste.
Hos Telmore har jeg såmænd allerede kigget på den der Nokia 1200. Den
er både billig og enkel, men jeg ville endnu hellere have en mobil som
var udviklet til decideret børnebrug. Så vil jeg gerne acceptere en
lidt højere pris, da det jo nok ikke er noget der bliver solgt så
meget af.

Anders

unread,
Oct 8, 2008, 11:50:04 PM10/8/08
to

"Erik D" <erikda...@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:0eea0eb2-b7e6-459c...@b1g2000hsg.googlegroups.com...

Ja, den er sgu billig nok, og skulle den gå i stykker, så er det ikke en dyr
mobil....

A


0 new messages