Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

kan ikke modtage MMS på telfon

2 views
Skip to first unread message

Thomas Johansen

unread,
Jul 24, 2005, 4:38:46 PM7/24/05
to
Hejsa

Jeg har et lille problem på mobilen...

Når jeg modtager en MMS skal jeg gå ind på "tdcmobil.dk/findbilledbesked".
Det undre mig lidt da jeg har en MMS telfon.
Jeg købte den med TDC abonoment, så den havde TDC's opsætning. Jeg fik den
låst op og benytter mit gamle Telmore abonoment. MMS et tilmeldt på dette.
Har kunnet modtage MMS før uden problemmer, men så fik jeg telmore til at
sende deres opsætning af telefonen og så har jeg ikke kunnet mere!!!! (Jeg
høre samtidig Telmore om dette problem).
Er der nogen der ved hvad der kan være i vejen ?? Jeg har genstartet
telfonen og fået tilsendt opsætning flere gange uden held
Telefonen er en SE S700i

Thomas


Martin Sørensen

unread,
Jul 24, 2005, 7:05:36 PM7/24/05
to

Det er jeg også lidt interesseret i at høre om. Har selv en S700i med et TDC
abb., og kan godt sende MMS'er, men ikke modtage dem. Det er dog ikke noget
jeg har specielt brug for til daglig, men det er da lidt irriterende at det
ikke virker, hvis man nu fik brug for det en dag.

--
signing off.. Martin Sørensen


Thomas Johansen

unread,
Jul 25, 2005, 8:35:48 AM7/25/05
to
Hej alle..

Så blev det løst.
Jeg ringede ind til Telmore og forklarede problemmet. Der var åbenbart en
fejl på mig derinde. Han rettede det omgående og sagde jeg skulle genstarte
telefonene efter 10 min. Så skulle det være kommet ud til centralen. Han lød
ikke specielt overrasket over problemmet ??
Men nu virker det. :-)

/Thomas


"Thomas Johansen" <sir_thrawnATsofthome.netNOWAY> wrote in message
news:42e3fc04$0$198$edfa...@dread11.news.tele.dk...

Anders Lund

unread,
Jul 25, 2005, 12:20:47 PM7/25/05
to
Thomas Johansen wrote:
> Han lød
> ikke specielt overrasket over problemmet ??

Nææ, men med flere hundrede tusinde (?) kunder, så må de vel også snart
have fundet de fleste fejl. :)

--
Anders Lund - and...@andersonline.dk
Take back the web - www.mozilla.org/firefox

0 new messages