Google og Gmail afbryder konstant på min Android 7.2

Preben Kaas

Pludselig her til formiddag er min Gmail holdt op med at virke.

Får flg meddelelse ved start:

Gmail bliver ved med at stoppe

Appinfo

Luk app

Send feedback.

første side med mail vises, men lukker så ned efter få sekunder.

Det samme er tilfældet med Google søgning:

fejlmeddelelsen samt nedlukning.

Er her mon en frelsende sjæl, som har en forklaring/løsning på
problemet?

Mvh
Preben Kaas

Jørgen Nielsen

tirsdag, 23-03-2021, Preben Kaas skrev:
> Pludselig her til formiddag er min Gmail holdt op med at virke.
[klip]
> Er her mon en frelsende sjæl, som har en forklaring/løsning på
> problemet?

Måske en uheldig opdatering?

Har du prøvet at genstarte telefonen.

Gmail virker stadig her på Moto G5 Plus (Android 8.1).

--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]

Pico

Den 23-03-2021 kl. 12:39 skrev Jørgen Nielsen:
> [klip]
>
> Måske en uheldig opdatering?
>
> Har du prøvet at genstarte telefonen.
>
> Gmail virker stadig her på Moto G5 Plus (Android 8.1).

Den virker også her på iPhone 10x og PC.
Som Jørgen foreslår, har du prøvet at lukke APPen OG GENSTARTE telefonen?
Det er min erfaring at det ofte hjælper på"hængende" APP. Så sent som i
går hang Danske Bank på telefonen hos mig.

--
MVH
Pico

preben...@gmail.com

On Tue, 23 Mar 2021 13:01:37 +0100, Pico <Selve...@hotmail.com>
wrote:
Hi
Tak for forslag.
Genstart virkede ikke, men jeg fik "chat"kontakt med NOKIA .com som
bl.a. førte mig igennem Android system web viewer
uninstall updates
Clear cache
reset apps preference

og til sidst en "soft reset"

og så virker det hele igen.
Eneste mangel er mine notifikationscirkler, men dem finder jeg nok
frem igen.

Skulle nogen af jer få samme problemer, så har jeg gemt opskriften
og den udleveres gerne.