Besvare et opkald

Kurt Hansen

Jeg har stadig ikke fundet ud af hvordan jeg besvarer et telefonopkald
på min nye Motorola E6 Plus.

Jeg prikker på den grønne ttelefonikon eller på den lille knap "Besvar",
jeg stryger opad eller til højre, men intet af det virker.

For at teste har jeg bedt min kone ringe mig op, når vi sidder ved
køkkenbordet og så kommer der en dropdown for oven med to muligheder:
"Besvar" eller "Afvis". Når min gamle mor ringer til mig (hun bor 70 km
væk), så kommer den dropdown ikke.

Manualen har jeg opgivet.
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Kurt Hansen

Ved et tilfælde fandt jeg ud af, at når man stryger, så er det ikke nok
med "fingertouch". Der skal trykkes og stryges.