Hvordan nulstiller jeg "Sikker tilstand"?

Kurt Hansen

Jeg har ved manglende omtanke aktiveret "Sikker tilstand". Det betyder
at Widgets er deaktiveret.

Jeg har søgt i manualen, men kan ikke finde denne undstilling.

Jeg kører på Android på en Motorola E6 Plus.
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Jørgen Nielsen

mandag, 15-06-2020, Kurt Hansen skrev:
> Jeg har ved manglende omtanke aktiveret "Sikker tilstand". Det betyder
> at Widgets er deaktiveret.
>
> Jeg har søgt i manualen, men kan ikke finde denne undstilling.
>
> Jeg kører på Android på en Motorola E6 Plus.

Mon løsningen er her
Trin 3: Afslut sikker tilstand
<https://support.google.com/android/answer/7665064?hl=da>

--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]

Kurt Hansen

Den 15/06/2020 kl. 13.14 skrev Jørgen Nielsen:

> Mon løsningen er her
> Trin 3: Afslut sikker tilstand
> <https://support.google.com/android/answer/7665064?hl=da>

Tak, Jørgen. Det hjalp at slukke og tænde igen. Bare mærkeligt at det
ikke er nævnt i manualen.

Jørgen Nielsen

mandag, 15-06-2020, Kurt Hansen skrev:

> Tak, Jørgen. Det hjalp at slukke og tænde igen. Bare mærkeligt at det
> ikke er nævnt i manualen.

Hvis alle mulighedder skal være med i manualen ville den blive endnu
mere uoverskuelig.