Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Mobilsvar

0 views
Skip to first unread message

Søren G. Andersson

unread,
Mar 23, 1999, 3:00:00 AM3/23/99
to
Hvordan er funktionaliteten forbedret i praksis (jeg er Sonofon-kunde) ved
modtagelse af SMS-advis om nye beskeder jf. TeleDK seneste nyhedstelegram -
er det noget, der duer til noget? http://www.teledanmark.dk/nyheder/93.html

Søren G. Andersson

Jesper Knudstrup

unread,
Mar 23, 1999, 3:00:00 AM3/23/99
to
Du for ikke fyld op af beskeder i din telefon

Jesper

Søren G. Andersson skrev i meddelelsen <36f74...@news.euroconnect.dk>...

Iznogood

unread,
Mar 23, 1999, 3:00:00 AM3/23/99
to
Replace sms har SONOFON haft i over et år????

Søren G. Andersson <s...@integra.dk> wrote in article

Søren G. Andersson

unread,
Mar 23, 1999, 3:00:00 AM3/23/99
to
... der kan man se! Så er det altså spildt arbejde, at jeg sletter mine
SMS'er fra Sono-memo? Jeg prøver straks!

SGA

Iznogood skrev i meddelelsen <01be7552$6187f260$c67610ac@pc0852>...

Søren G. Andersson

unread,
Mar 23, 1999, 3:00:00 AM3/23/99
to
... ja! sørme så!

Men det virker ikke så funktionelt som jeg har oplevet det hos Mobilix.
Advis om ny besked bliver givet som en "voice-memo SMS" - bare et symbol i
telefonens display (kuvert med lydbølger på en Motorola), som automatisk
forsvinder, når beskeden bliver aflyttet.

Hvorfor mon denne mulighed ikke bliver implementeret hos TeleDK og Sonofon?

***Morten Riis

unread,
Mar 25, 1999, 3:00:00 AM3/25/99
to
Ja der må jeg give dig ret. Mobiliz er gode til at benytte sig af GSMnettes
muligheder. Der har Sonofon og TDM fået sig en konkurrent, hvis de da ser
det som konkurrence. Jeg synes at det ville være ideélt at benytte sig af de
mange muligheder der findes på GSMnettet. Fx. funktionen der findes i alle
fase 2 telefoner, hvor man kan se hvor mange kroner man har snakket for i
menuen. Blandt andet det synes jeg godt man kunne benytte sig af.

For et par år siden snakkede jeg med TDM om netop denne funktion og de sagde
at det var en funktion der var på vej, men at de ikke kunne sige hvornår den
ville blive virkeliggjort. Tja det kan man da sige er sandheden, for der er
stadig ikke mulighed for at benytte denne funktion.

--
-MortenRiis
[riisHA...@fdf.dk - Du skal nok lige fjerne noget inden du svarer]
[http://home8.inet.tele.dk/famriis - Danmarks Bedste TV-Reklamer]

Søren G. Andersson skrev i meddelelsen <7d8sbp$qq0$1...@news.inet.tele.dk>...

0 new messages