Er det rigtigt forstået, at hvis en mobil er låst, så kan den slet ikke
bruges, heller ikke hvis man sætter et nyt sim-kort i den?
v.h.
Jakob
Hvis telefonen er meldt stjålet er den IMEI-spærret og vil ikke kunne komme
på net, uanset hvor mange gange du skifter SIM-kort. Hvis du skal have
checket et IMEInr, anbefaler jeg at du tager kontakt til politiet.
Mvh.
Kim Frederiksen, Samsung Servicecenter
Det er vel kun hvis man kan oplyse IMEI nummer??
Ja
Det står på telefonen, som regel under batteriet. Ellers kan du få det
frem ved at taste *#06# - det kræver dog at telefonen er tændt.
--
Henrik Stidsen - http://henrikstidsen.dk/
"The secret of staying young is to live honestly, eat slowly, and lie
about your age." - Lucille Ball