Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

sms fra nettet , hvor ?

0 views
Skip to first unread message

csm

unread,
Jun 14, 2004, 5:12:04 AM6/14/04
to
kender du et godt alternativ til
http://mailkalender.tdcmobil.dk/my/servlet/my?U1=200
denne udemærket tdc(tro det eller lad vær!) tjeneste lukker for andre end
tdc kunder d. 15.juli :-(

-klip-
Vi lukker alle tjenester på Mail og Kalender med virkning fra 15. juli 2004.
Behovet for en kalender- og e-mailfunktion er i dag minimal, da de fleste
mobiltelefoner indeholder både kalender og e-mail klient. Se hvordan du
henter en opsætning til e-mail.

Husk derfor, at overføre eventuelle kontaktpersoner eller kalenderaftaler
til din mobiltelefon inden tjenesten lukkes.

Efter den 15. juli vil der stadig være mulighed for at sende sms'er fra
tdcmobil.dk - Det kræver blot, at du er TDC Mobil kunde.

-=HiTech666=-

unread,
Jun 14, 2004, 5:21:59 AM6/14/04
to

"csm" <skh...@ldsjfj.dk> wrote in message
news:40cd6be3$0$142$edfa...@dread11.news.tele.dk...


www.gratisbesked.dk
www.sendsms.dk
www.smsme.dk

csm

unread,
Jun 14, 2004, 5:44:23 AM6/14/04
to

"-=HiTech666=-" <alfab...@hotmail.com> wrote in message
news:40cd6e26$0$264$edfa...@dread12.news.tele.dk...

>
>
> www.gratisbesked.dk
> www.sendsms.dk
> www.smsme.dk
>
ok. tak - men ingen af de sms'er jeg har sendt fra ovenstående til mit
telmore nr. kommer ikke frem :-(
Er der ikke et sted hvor modtageren modtager sms med min nr. som afsender
inden et par min. ?

Kim S

unread,
Jun 14, 2004, 7:28:12 AM6/14/04
to
"csm" <skh...@ldsjfj.dk> skrev i en meddelelse
news:40cd6be3$0$142$edfa...@dread11.news.tele.dk...

> kender du et godt alternativ til
> http://mailkalender.tdcmobil.dk/my/servlet/my?U1=200
> denne udemærket tdc(tro det eller lad vær!) tjeneste lukker for andre end
> tdc kunder d. 15.juli :-(
>
Joe...Men det er jo så'n set TDC der har købt Telmore, så mon
ikke man er "kunde" dér når det er "Moderselskabet" ?

Mvh, Kim


Mark

unread,
Jun 14, 2004, 7:51:03 AM6/14/04
to

"Kim S" <N...@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:40cd8bcf$0$166$edfa...@dtext01.news.tele.dk...

Nej.

Mvh
Mark


Ebbe

unread,
Jun 14, 2004, 8:05:37 AM6/14/04
to
http://freesms.dk/

Det koster dog 10kr, hvis de skal komme fra dit nr, men det er en
engangspris..


Ebbe

csm

unread,
Jun 14, 2004, 9:46:38 AM6/14/04
to

"Ebbe" <ebbe@skummerDOTcom> wrote in message
news:40cd948e$0$457$edfa...@dread14.news.tele.dk...

> http://freesms.dk/
>
> Det koster dog 10kr, hvis de skal komme fra dit nr, men det er en
> engangspris..

ok. den virker hurtigere.

Men der står : En opgradering er gyldig i 30 dage
hvor vildt er det med de reklamer de sender ? og hvor afmelder man sig ?

Michael Kjærsgård

unread,
Jun 14, 2004, 2:52:14 PM6/14/04
to
> ok. tak - men ingen af de sms'er jeg har sendt fra ovenstående til mit
> telmore nr. kommer ikke frem :-(

Nej det var vist ikke lige de bedste forslag du fik der ;o)

> Er der ikke et sted hvor modtageren modtager sms med min nr. som afsender
> inden et par min. ?

Jo da, der findes op til flere af slagsen... Jeg har lavet en oversigt over
de bedste på http://vindenand.dk under menupunktet "Send GRATIS SMS".
Skulle undre mig meget der om ikke du der kan finde noget du kan bruge...


--
Michael
Send alle de GRATIS SMS du lyster - http://vindenand.dk

safehouse.dk og bigsearch.safehouse.dk

unread,
Jun 20, 2004, 7:34:37 AM6/20/04
to
On Mon, 14 Jun 2004 11:12:04 +0200, "csm" <skh...@ldsjfj.dk> wrote:

>kender du et godt alternativ til
>http://mailkalender.tdcmobil.dk/my/servlet/my?U1=200
>denne udemærket tdc(tro det eller lad vær!) tjeneste lukker for andre end
>tdc kunder d. 15.juli :-(
>

Prøv at ta' et kik forbi http://smssender.safehouse.dk


M.v.H

René R. Nielsen
http://safehouse.dk
http://inetstat.safehouse.dk
http://mobil.safehouse.dk

0 new messages