Afbryde en alarm

Kurt Hansen

Jeg har sat en alarm til 12:05 på mandage til fredage. Fint nok, der gør
også det det skal, men jeg kan ikke afbryde alarmen. Hverken ved at
stryge opad, nedad eller til en af siderne og at dobbeltprikke på ikonet
(når alarmen hyler) virker heller ikke.

Jeg kører på Android på en Motorola E6 Plus.
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Jørgen Nielsen

Er det uret eller kalenderen du har sat alarmen i.

Jeg har ikke helt samme mobil (G5 Plus), men hvis uret, kan jeg afbryde
alarmen ved at trække til højre og udsætte ved at trække til venstre.

Der er flere indstillinger i øverste højre hjørne.

--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]