Ingen lyd når telefonen "ringer"

Kurt Hansen

Jeg kører Android på en Motorola E6 Plus.

For et par dage siden holdt telefonen op med at sige noget ved indgående
opkald og SMS'er.

Jeg har kigget under "Indstillinger" > "Lyd". Alle skydere står på max.

Øhhh, hvad sker der?
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Jørgen Nielsen

tirsdag, 23-06-2020, Kurt Hansen skrev:
> [...]
> opkald og SMS'er.
>
> Jeg har kigget under "Indstillinger" > "Lyd". Alle skydere står på max.

Prøv at trække "gardinet" ned oppefra og se efter "Forstyr ikke".
Hvis den ligner min skal den være nedtonet med en skråstreg over.

--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]

Kurt Hansen

Aha, men hvordan ser det ikon ud? Er det en cirkel med et minus indeni?

Når jeg trækker gardinet ned, så står der at Underretninger er sat på
pause af Forstyr ikke.

Bertel Lund Hansen

Jørgen Nielsen skrev:

> Prøv at trække "gardinet" ned oppefra og se efter "Forstyr ikke".
> Hvis den ligner min skal den være nedtonet med en skråstreg over.

Samme sted kan man se om den er sat på lydløs. Så er
højtalersymbolet streget over eller grået ud. Trykker man på
symbolet, skifter status.

Nu du (Kurt) har gardinet nede, kan du også finde
lommelampesymbolet. Tryk på det, så tænder led-lyset. Det er
meget praktisk at have ved hånden.

--
/Bertel

Bertel Lund Hansen

Kurt Hansen skrev:

> Aha, men hvordan ser det ikon ud? Er det en cirkel med et minus indeni?

På mit gardin er der ikke sådan et symbol. Jeg ved faktisk ikke
hvordan man slår "Forstyr ikke" til og fra. Jeg bruger kun
"Lydløs" hvor tryk på højtalersymbolet skifter mellem lyd,
vibration og helt tavs.

--
/Bertel

Jørgen Nielsen

tirsdag, 23-06-2020, Kurt Hansen skrev:

> Aha, men hvordan ser det ikon ud? Er det en cirkel med et minus indeni?

Ja, og det betyder vist at intet må forstyrre dig, dog afhængig af
øvrige indstilinger. hvis du går dybere i systemet.

> Når jeg trækker gardinet ned, så står der at Underretninger er sat på
> pause af Forstyr ikke.

Ja tryk kortvarigt, så cirklen bliver nedtonet med en skråstreg over,
så burde du kunne høre opkald igen.

Bemærk også at dine ikoner i gardinet kan flytte så med der er øverst
kan ses i toppen af telefonen når gardinet er rullet op.

Det kan være praktisk at placere ikonerne efter hvad du har brug for,
som for eksempel lommelygten som Bertel nævnet skal helst være let at
finde.