Overføre billeder til computer

Kurt Hansen

Android på en Motorola E6 Plus.

En bekendt har sendt nogle mapper med billeder, men hvordan overfører
jeg dem til min iMac og hvor havner de?

Bluetooth er slået til.
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Bertel Lund Hansen

Kurt Hansen skrev:

> Android på en Motorola E6 Plus.

> En bekendt har sendt nogle mapper med billeder, men hvordan overfører
> jeg dem til min iMac og hvor havner de?

Jeg forbinder min mobil til min pc. så kan jeg se den som et
ekstra drev og flytte rundt som normalt.

Hvis jeg ikke havde den mulighed, ville jeg sende en mail fra
mobilen med vedhæftede billeder og derefter åbne mit mailprogram
på computeren.

> Bluetooth er slået til.

Det bruger jeg aldrig, men det er muligt der er en mulighed der
også.

--
/Bertel