Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Mobiltelefon og ekstern opkald/højtalere

0 views
Skip to first unread message

Michael Lynge

unread,
Dec 18, 2002, 6:15:33 AM12/18/02
to
Hej NG

Jeg så i en amerikansk tv serie at man kunne sætte sin mobil ned i en holder
og hvor der så kunne føres en samtale vha. en slags eksterne
højtaler/mikrofon. Ja, min forklaring lyder dum, men jeg håber i fatter hvad
jeg mener.

Anyway - hvor kan sådan noget købes i dk eller online i dk?

Vh\Michael


l...@wanadoo.dk

unread,
Dec 18, 2002, 8:23:36 AM12/18/02
to
On Wed, 18 Dec 2002 12:15:33 +0100, "Michael Lynge"
<christ...@hotmail.com> wrote:

>
>Jeg så i en amerikansk tv serie at man kunne sætte sin mobil ned i en holder
>og hvor der så kunne føres en samtale vha. en slags eksterne
>højtaler/mikrofon. Ja, min forklaring lyder dum, men jeg håber i fatter hvad
>jeg mener.
>

Det er håndfri, du snakker om, ikk? Det findes indbygget i mange
telefoner (så sparer du noget bordplads) eller kan købes i løs vægt
til bl.a.biler. Siemens har en lader med indbygget mikrofon og
højttaler til formåelt, men hvor du ellers kan sådan en dims aner jeg
ikke - prøv at spørge hos nogle af de store tilbehørssælgere som
f.eks. thansen.dk

Larts

Kasper Christensen

unread,
Dec 18, 2002, 10:20:23 AM12/18/02
to
Michael Lynge skrev:

Ellers er der telefoner som N6610, N7210, N7650, N9110(i), N9210(i) om
også har det indbygget

0 new messages