Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

6100 Navigator tjekke om min mobil er simlåst

7 views
Skip to first unread message

Janner

unread,
Dec 5, 2007, 11:26:01 AM12/5/07
to
Har sådan en fætter jeg skal have solgt, er købt ved Telmore ... Hvordan
tjekker jeg om den er sim låst (og nej har ikke lige muligheden for blot at
prøve et andet sim kort) Der må være en eller anden kode.

/Jan


Andreas M. Hansen

unread,
Dec 5, 2007, 11:51:02 AM12/5/07
to

"Janner" <not_valid@not_valid> wrote in message
news:4756d116$0$2111$edfa...@dtext02.news.tele.dk...

> Har sådan en fætter jeg skal have solgt, er købt ved Telmore ... Hvordan
> tjekker jeg om den er sim låst (og nej har ikke lige muligheden for blot
> at prøve et andet sim kort) Der må være en eller anden kode.
>

Telmores telefoner er generelt ikke låste - det mener jeg også de skriver et
eller andet sted på deres sider.

mvh

Andreas M. Hansen


Brian Lund

unread,
Dec 5, 2007, 11:56:48 AM12/5/07
to
> Har sådan en fætter jeg skal have solgt, er købt ved Telmore ... Hvordan
> tjekker jeg om den er sim låst (og nej har ikke lige muligheden for blot
> at prøve et andet sim kort) Der må være en eller anden kode.

Den er ikke simlåst da den er købt ved telmore!


Brian


Anders (6400 Sønderborg)

unread,
Dec 5, 2007, 12:00:44 PM12/5/07
to
Telmore's telefoner er ikke simlåste !

A

"Andreas M. Hansen" <nok...@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:4756d6f7$0$15886$edfa...@dtext01.news.tele.dk...

Snakee

unread,
Dec 8, 2007, 12:44:39 AM12/8/07
to
Janner skrev:

> Har sådan en fætter jeg skal have solgt, er købt ved Telmore ... Hvordan
> tjekker jeg om den er sim låst (og nej har ikke lige muligheden for blot at
> prøve et andet sim kort) Der må være en eller anden kode.

Det er der også.

fremskaf dit IMEI-nummer og hav det ved hånden.

Tast 70 21 89 00 og tryk på grønt rør. Tag telefonen op til øret og
kommuniker med 1 stk. venlig kundeservicemedarbejder. Han eller hun kan
hurtigt fortælle dig om netop din telefon er låst. Men som mange andre
her i tråden siger så er de færreste det.

Ganske enkelt ;-)

Snakee

--
Mailadressen jeg har i mine beskeder virker uden at man fjerner noget
men den skifter jævnligt. Sendes der besked via mail vil jeg svare
tilbage med min rigtige adresse med en kopi af beskeden. Ved første spam
til adressen er adressen væk.

Janner

unread,
Dec 9, 2007, 5:18:23 AM12/9/07
to
Lige en opsummering .... og tak for svarene *S*

Skrev en mail til telmore - og kort tid efter fik jeg en mail tilbage at
deres telefoner ikke var låste. Ja man kan sgu da kun være tilfreds med
Telmore *S*

Telefonen har nu fået en ny glad ejer, og har indset at jeg bare ikke er til
Nokia's modeller eller kvalitet.

Hygge og fortsat go wekkend

/Jan


Snakee

unread,
Dec 9, 2007, 7:50:15 PM12/9/07
to
Janner skrev:

> Skrev en mail til telmore - og kort tid efter fik jeg en mail tilbage at
> deres telefoner ikke var låste. Ja man kan sgu da kun være tilfreds med
> Telmore *S*

Lige mine ord.

> Telefonen har nu fået en ny glad ejer, og har indset at jeg bare ikke er til
> Nokia's modeller eller kvalitet.

Ok det er jo en smagsag men de har da ikke altid lavet noget der var for
heldigt vil jeg da gerne medgive dig i.

> Hygge og fortsat go wekkend

Tak og i lige måde.

0 new messages