/Jan
Telmores telefoner er generelt ikke låste - det mener jeg også de skriver et
eller andet sted på deres sider.
mvh
Andreas M. Hansen
Den er ikke simlåst da den er købt ved telmore!
Brian
A
"Andreas M. Hansen" <nok...@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:4756d6f7$0$15886$edfa...@dtext01.news.tele.dk...
Det er der også.
fremskaf dit IMEI-nummer og hav det ved hånden.
Tast 70 21 89 00 og tryk på grønt rør. Tag telefonen op til øret og
kommuniker med 1 stk. venlig kundeservicemedarbejder. Han eller hun kan
hurtigt fortælle dig om netop din telefon er låst. Men som mange andre
her i tråden siger så er de færreste det.
Ganske enkelt ;-)
Snakee
--
Mailadressen jeg har i mine beskeder virker uden at man fjerner noget
men den skifter jævnligt. Sendes der besked via mail vil jeg svare
tilbage med min rigtige adresse med en kopi af beskeden. Ved første spam
til adressen er adressen væk.
Skrev en mail til telmore - og kort tid efter fik jeg en mail tilbage at
deres telefoner ikke var låste. Ja man kan sgu da kun være tilfreds med
Telmore *S*
Telefonen har nu fået en ny glad ejer, og har indset at jeg bare ikke er til
Nokia's modeller eller kvalitet.
Hygge og fortsat go wekkend
/Jan
> Skrev en mail til telmore - og kort tid efter fik jeg en mail tilbage at
> deres telefoner ikke var låste. Ja man kan sgu da kun være tilfreds med
> Telmore *S*
Lige mine ord.
> Telefonen har nu fået en ny glad ejer, og har indset at jeg bare ikke er til
> Nokia's modeller eller kvalitet.
Ok det er jo en smagsag men de har da ikke altid lavet noget der var for
heldigt vil jeg da gerne medgive dig i.
> Hygge og fortsat go wekkend
Tak og i lige måde.