Forsvundet SMS-ikon på Motorola E6i

Kurt Hansen

Min SMS-ikon forsvandt da jeg ville læse en SMS. Hvordan får jeg den
tilbage?

Telefonen kører på Android.
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Kurt Hansen

Den 06/03/2023 kl. 11.09 skrev Kurt Hansen:
> Min SMS-ikon forsvandt da jeg ville læse en SMS. Hvordan får jeg den
> tilbage?
>
> Telefonen kører på Android.

Ingen der kan svare på dette? Jeg har downloadet manualen, men den er på
engelsk og fylder over 200 sider.

Jørgen Nielsen

mandag, 06-03-2023, Kurt Hansen skrev:
> Min SMS-ikon forsvandt da jeg ville læse en SMS. Hvordan får jeg den
> tilbage?
>
> Telefonen kører på Android.

Android kan være ret forskelligt, men her fra min Mototrola G5 Plus.

Hvis du har en pil opad lige over den nederste række med faste ikoner.
Træk op så du får alle de indstallerede aps.
Søg på beskeder eller hvad din app hedder og træk ikonet ud hvor du
ønsker det placeret.

--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]