Nyheder på en telefon med Android

Kurt Hansen

Min kone jamrer over at hun ikke længe får de aktuelle nyheder. Hun
siger at en Google-ikon er forsvundet fra desktoppen.

Hvad taler hun om?
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Jørgen Nielsen

lørdag, 06-03-2021, Kurt Hansen skrev:
> Min kone jamrer over at hun ikke længe får de aktuelle nyheder. Hun
> siger at en Google-ikon er forsvundet fra desktoppen.
>
> Hvad taler hun om?

Jeg oplever nogle gange at ikonet forsvinder ved app opdatering.
Prøv at trække op fra bunden. Så får du vel genvej til alle apps.

--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]

Kurt Hansen

Den 06/03/2021 kl. 10.26 skrev Jørgen Nielsen:

> Jeg oplever nogle gange at ikonet forsvinder ved app opdatering.
> Prøv at trække op fra bunden. Så får du vel genvej til alle apps.

Ok, tak Jørgen