Hvordan sletter man en app?

Kurt Hansen

Lige pludselig virker mit Mobilepay ikke mere. Det nemmeste er vel at
slette app'en og installere den forfra? Men hvordan installerer jeg den
så igen? Jeg fik hjælp i sin tid, så det der med app's er jeg helt blank
over for.

Jeg har en Motorola med Android.
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Jørgen Nielsen

lørdag, 12-02-2022, Kurt Hansen skrev:
> [...]
> slette app'en og installere den forfra? Men hvordan installerer jeg den
> så igen? Jeg fik hjælp i sin tid, så det der med app's er jeg helt blank

Der er vel to mulighedder når du har slettet Mobilepay.

På din mobil må der være en app der hedder "Play Butik". Her søger du
på Mobilepay og installerer den.

Eller på computeren... så burde den smutte ind på din mobil
<https://play.google.com/store/apps/details?id=dk.danskebank.mobilepay>

I begge tilfælde skal du logge ind på din Google konto inden
installationen er færdig.

--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]

Kurt Hansen

Jeg glemte at spørge om hvordan man sletter en app på Android.

Lars Klintholm

Kurt Hansen skrev søndag d. 13-02-2022 kl. 10:23:40

> Jeg glemte at spørge om hvordan man sletter en app på Android.

Longpress på den app, det drejer sig om
Vælg Info
Afinstaller

--
Lars Klintholm

Lars Klintholm

Kurt Hansen skrev søndag d. 13-02-2022 kl. 10:23:40

> Jeg glemte at spørge om hvordan man sletter en app på Android.

Åbn appen Google Play Butik .
Tryk på profilikonet øverst til højre.
Tryk på Administrer apps og enheder. Administrer.
Tryk på navnet på den app, du vil slette. Afinstaller.

--
Lars Klintholm

Kurt Hansen

Den 12/02/2022 kl. 12.17 skrev Kurt Hansen:
> [...]
> slette app'en og installere den forfra? Men hvordan installerer jeg den
> så igen? Jeg fik hjælp i sin tid, så det der med app's er jeg helt blank

Nu har jeg geninstalleret Mobilepay. Nu mangler jeg bare at teste, men
hvem skal jeg sende penge til? Forslag Modtages :-)

Pico

Mig mig.

Da jeg i sin tid skulle teste mobilepay sendte jeg 1 krone til det
ældste barnebarn uden at forlange at få den igen :-)

--
MVH

Kurt Hansen

> [...]
> slette app'en og installere den forfra? Men hvordan installerer jeg den
> så igen? Jeg fik hjælp i sin tid, så det der med app's er jeg helt blank

Fine besvarelser. Jeg takker og bukker ... men har ingen af delene :-)