Kan ikke sende SMS til udlandet

Kurt Hansen

Min kones Doro 5031 vil ikke sende SMS til udlandet og jeg kan ikke
finde et nummer til kundeservice på Lebaras hjemmeside.

Hun har haft telefonen og abonnementet i flere år, men fænomenet er
opstået inden for de seneste ca. 3 måneder. Er det en indstilling på
telefonen eller et abonnementsproblem?
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Jørgen Nielsen

Ved et uheld fandt jeg dette.

Brug for hjælp
Vores kundeservice er klar til at hjælpe dig
Ring til kundeservice: 50 10 10 10
Mandag til torsdag 8-16
Fredag 8-15.30

<https://mobile.lebara.com/dk/da/kontakt-os>

Har du prøvet at genstarte telefonen?

--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]

Kurt Hansen

Tak for nummeret, Jørgen.

Og ja ... telefonen har været genstartet flere gange.

Sven Lindhardt

Jer har før oplevet ikke at kunne sende en SMS til udlandet, hvis den
indeholdt grafik. En emoji var nok til at forhindre.

Kurt Hansen

Vi bruger ikke emoji's ;-)

Michael Kjærsgård

> Tak for nummeret, Jørgen.
>
> Og ja ... telefonen har været genstartet flere gange.

Er det ét bestemt telefonnummer i udlandet der er problemet, eller har I
prøvet til flere forskellige lande?
Får I nogen fejl på telefonen, eller ser det ud som om beskeden er
sendt, men den når bare aldrig frem?

--
Michael
Gratis web-/mailhotel - http://gratishotel.dk

Kurt Hansen

Den 03/04/2020 kl. 13.59 skrev Michael Kjærsgård:

> Er det ét bestemt telefonnummer i udlandet der er problemet, eller har I
> prøvet til flere forskellige lande?
> Får I nogen fejl på telefonen, eller ser det ud som om beskeden er
> sendt, men den når bare aldrig frem?

Jeg glemte at melde tilbage i tråden. Undskyld.

At sende SMS til udlandet er ikke en del af mit nuværende abonnement. Nu
har jeg sat 100 kr. ind på min taletidskonto og nu virker det ;-)

Lars Peter Larsen

Jeg tror at det er symptomatisk for Lebara at man ikke kan noget som
helst udenfor Danmark med deres SIM-kort førend man køber ekstra taletid
eller registrerer simkortet til automatisk tank-op.

Taler desværre af en dårlig erfaring.

/Lars