Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

SMS til USA

0 views
Skip to first unread message

Carsten

unread,
Aug 27, 1999, 3:00:00 AM8/27/99
to
Hej med jer!

Hvordan sender man en SMS besked til en americansk mobil abonoment?

MVH
Carsten

Mikkel Andreasen

unread,
Aug 27, 1999, 3:00:00 AM8/27/99
to

Carsten <cars...@mailme.dk> wrote in message
news:7q5tja$g6f$1...@news101.telia.com...

Man indsætter +01 (landekoden) foran mpbil nummeret!

Mikkel

Anders Larsen

unread,
Aug 28, 1999, 3:00:00 AM8/28/99
to

> Er det dyrere end hvis man sender til en dansk mobil tlf? Jeg har mobilix
> taletid
>
Nej!

0 new messages