Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

SONOFON-KUNDESERVICE

33 views
Skip to first unread message

Brian/Tina

unread,
Nov 28, 1999, 3:00:00 AM11/28/99
to
Jeg har idag prøvet at ringe til sonofons kunde service
men ak nej selv om de siger at de kan træffes hele døgnet.

fik jeg samme besked i 512 minutter

at alle med arbejder i kundeservice var optaget af kunde henvendelser men
bliv i røret
så vil de blive betjent hurtigst muligt .

Gad vide om ikke der ingen er til at tage telefonen eller hvad mener i....

Det Venlige Spøgelse

unread,
Nov 28, 1999, 3:00:00 AM11/28/99
to
Du er ikke den eneste!
Jeg har mange venner, og de har alle prøvet det!
En sjov episode er at en af mine venner, prøve at ringe der ind, han lod sin
telefon ligge i 17 timer 33 min 27 sek, der løb han mobil telefon tør for
batteri, og der var telefonen stadig ikke blevet taget. Prøv selv det er
gratis at ringe der ind.
Brian/Tina <Bri...@post.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:81poc5$7ng$1...@news.inet.tele.dk...

Anden

unread,
Nov 28, 1999, 3:00:00 AM11/28/99
to
LOL! Meld dem dog til et eller andet forbrugerprogram for det! :))

--
Anders


Det Venlige Spøgelse <kenneth-...@mail.tele.dk> wrote in message
news:81ro57$jvm$1...@news.inet.tele.dk...

Smoke

unread,
Nov 28, 1999, 3:00:00 AM11/28/99
to
Jeg skiftede fra TDM, p.g.a af dårlig service men SONOFON slår alle rekorder
siden de skiftede ledelse struktur har aalt været kaos. SMS fungere urtrolig
ustabilt og hver gang sagde de at problemet var løst af deres SMS gruppe jeg
skifter når det er muligt at beholde sit nummer.

Booggyman

unread,
Nov 28, 1999, 3:00:00 AM11/28/99
to
den eneste måde der virker er at sende dem en fax.
det har jeg gjort for at opsige mit abb.
det virker.

Michael

unread,
Nov 28, 1999, 3:00:00 AM11/28/99
to
Brian/Tina <Bri...@post.tele.dk> wrote in message
news:81poc5$7ng$1...@news.inet.tele.dk...

> Jeg har idag prøvet at ringe til sonofons kunde service
> men ak nej selv om de siger at de kan træffes hele døgnet.
> fik jeg samme besked i 512 minutter

Jeg prøvede engang at ringe derind fra min mobil (sonofon abb.) Efter 10 min
ringede jeg så op parrelelt fra min fastnet telefon (uden at lægge røret på
min mobil)


Gæt hvilket opkald der kom først igennem - yep - fastnet telefonen.

?????

--
Michael

Sydfyns FM

unread,
Nov 29, 1999, 3:00:00 AM11/29/99
to
> den eneste måde der virker er at sende dem en fax.
> det har jeg gjort for at opsige mit abb.
> det virker.
>

Helt enig.
Jeg brugte flere uger på at komme igennem til deres såkaldte kundeservice,
men hver gang kunne man få lov til at vente, eller ringe igen senere. Til
sidst sendte jeg dem et vredt brev pr. fax. Det løste problemet.


Mvh

John K

Christian Kipp

unread,
Nov 29, 1999, 3:00:00 AM11/29/99
to
Brian/Tina <Bri...@post.tele.dk> wrote in message
news:81poc5$7ng$1...@news.inet.tele.dk...
>
> <snip - brok over sonofon !>

Til gengæld er de relativt hurtige til at svare på deres e-mails - da jeg skrev
for at opsige mit abn. fik jeg allerede dagen efter svar.....jeg skulle ringe
ind og opsige det !!!!!...goddav til teknologien siger jeg bare !!

/Christian

Jonas Kongslund

unread,
Nov 29, 1999, 3:00:00 AM11/29/99
to
"Christian Kipp" <ck...@post12.tele.dk> wrote:

>Til gengæld er de relativt hurtige til at svare på deres e-mails - da jeg skrev
>for at opsige mit abn. fik jeg allerede dagen efter svar.....jeg skulle ringe
>ind og opsige det !!!!!...goddav til teknologien siger jeg bare !!

Hm, da jeg i sin tid langt om længe kom igennem telefonen for at
opsige mit abonnement fik jeg at vide det skulle gøres skriftligt. Det
er ikke mere end et par måneder siden...

--
Jonas Kongslund
E-mail: jo...@kongslund.dk
Bell, Eric Temple: Euclid taught me that without assumptions there
is no proof. Therefore, in any argument, examine the assumptions.

Michael Krog

unread,
Nov 29, 1999, 3:00:00 AM11/29/99
to
Undskyld jeg spørger: Hvilken mobil kan holde batteri under samtale i 17 ½
time?

Nokia 10110i ?

Brian Ibsen <Brian...@Mobilixnet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3841C616...@Mobilixnet.dk...


> "Det Venlige Spøgelse" wrote:
>
> > telefon ligge i 17 timer 33 min 27 sek, der løb han mobil telefon tør
for
> > batteri, og der var telefonen stadig ikke blevet taget. Prøv selv det er
>

> Det er da er fed ting hvis man bare skal have kært sit batteri fladt..!!
>
>
> --
> MED VENLIG HILSEN - BEST REGARDS -
>
> Brian Ibsen ICQ: 8279510
> Tlf: 46590582 Mobil: 26100582
> E-Mail Privat: Brian...@iname.com
> E-Mail Arbejde: B...@Mobilix.dk
> Homepage http://www.come.to/Ibsen
>
>
>

Christian Reupke

unread,
Nov 29, 1999, 3:00:00 AM11/29/99
to
On Mon, 29 Nov 1999 16:55:41 GMT, jo...@NOSPAMkongslund.dk (Jonas
Kongslund) wrote:

>>Til gengæld er de relativt hurtige til at svare på deres e-mails - da jeg skrev
>>for at opsige mit abn. fik jeg allerede dagen efter svar.....jeg skulle ringe
>>ind og opsige det !!!!!...goddav til teknologien siger jeg bare !!
>
>Hm, da jeg i sin tid langt om længe kom igennem telefonen for at
>opsige mit abonnement fik jeg at vide det skulle gøres skriftligt. Det
>er ikke mere end et par måneder siden...

Det er forstålig nok, at et vigtigt abonnement, som et
telefonabonnement for mange er, ikke kan lukkes på grundlag af en
email eller telefonopringning.

--
Christian Reupke
use...@reupke.dk
Work: http://www.netsite.dk

Ronny Jakobsen

unread,
Nov 29, 1999, 3:00:00 AM11/29/99
to
Ak ja og jeg som gik og troede at mobilix havde elendig kundeservice

Det Venlige Spøgelse <kenneth-...@mail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:81ro57$jvm$1...@news.inet.tele.dk...


> Du er ikke den eneste!
> Jeg har mange venner, og de har alle prøvet det!
> En sjov episode er at en af mine venner, prøve at ringe der ind, han lod
sin

> telefon ligge i 17 timer 33 min 27 sek, der løb han mobil telefon tør for
> batteri, og der var telefonen stadig ikke blevet taget. Prøv selv det er

> gratis at ringe der ind.

> Brian/Tina <Bri...@post.tele.dk> skrev i en

> nyhedsmeddelelse:81poc5$7ng$1...@news.inet.tele.dk...


> > Jeg har idag prøvet at ringe til sonofons kunde service
> > men ak nej selv om de siger at de kan træffes hele døgnet.
> >
> > fik jeg samme besked i 512 minutter
> >

Donald

unread,
Nov 29, 1999, 3:00:00 AM11/29/99
to
Det er nok en almindelig fastnet telefon....

MVH

Donald


Michael Krog <kr...@stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:81ud8o$m9a$1...@news101.telia.com...


> Undskyld jeg spørger: Hvilken mobil kan holde batteri under samtale i 17
½
> time?
>
> Nokia 10110i ?
>
> Brian Ibsen <Brian...@Mobilixnet.dk> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:3841C616...@Mobilixnet.dk...
> > "Det Venlige Spøgelse" wrote:
> >

> > > telefon ligge i 17 timer 33 min 27 sek, der løb han mobil telefon tør
> for
> > > batteri, og der var telefonen stadig ikke blevet taget. Prøv selv det
er
> >

NBK

unread,
Nov 29, 1999, 3:00:00 AM11/29/99
to
Heller IKKE enig. Hvis ikke SONOFON eller et hvert andet teleselskab udbad
sig en skriftelig opsigelse incl. underskrift havde
de ingen jordisk chance for at have loven på deres side. Jeg ved da godt at
en underskrift let forfalskes (Rasmus Trads :-)) Sådan er loven nu engang
og loven er der i de fleste tilfælde for at beskytte forbrugerne.

Jeg ved at TDK har praktiseret at lukke abonnementer via telefonen og det
er ikke særligt heldigt for Tømmer Pedersen der står ude på byggepladsen og
ikke kan bruge sin telefon bare fordi en eller anden kunde har set sig sur
på ham og tilfældigvis kendte hans mobilnummer.

I ørvrigt syntes jeg at SONOFON har forbedret deres kundeservice væsentligt
på det sidste!

See ya mates!

> Ikke enig. Hvis man kan oplyse abonnementnummer/kundenummer og CPR-nummer
> bør deet være nok til at opsige sit abonnement pr. telefon. Så vigtigt er
> det sgu' heller ikke om det sker pr. telefon eller pr. post.
> Der kan med lethed snydes med begge dele, det er ca. lige så nemt på den
ene
> eller anden måde, så det kan da ikke være pga. sikkerheden. De kræver
ikke
> engang undeskrift på brevet.
>
>
> Mvh
>
> John K
>
>
>
>

Sydfyns FM

unread,
Nov 30, 1999, 3:00:00 AM11/30/99
to
>
> Det er forstålig nok, at et vigtigt abonnement, som et
> telefonabonnement for mange er, ikke kan lukkes på grundlag af en
> email eller telefonopringning.
>

Jonas Kongslund

unread,
Nov 30, 1999, 3:00:00 AM11/30/99
to
"NBK" <n...@909mail.dk> wrote:

>Jeg ved at TDK har praktiseret at lukke abonnementer via telefonen [...]
Jeg ved ikke om Sonofon også har praktiseret det, men jeg læste for et
stykke tid tilbage om en familie der havde fået lukket deres telefon
telefonisk gennem Sonofon. Blot var dem ikke dem selv der bestilte
opsigelsen men derimod en bekendt som havde set sig sur på dem.

Sydfyns FM

unread,
Nov 30, 1999, 3:00:00 AM11/30/99
to
> >Jeg ved at TDK har praktiseret at lukke abonnementer via telefonen [...]
> Jeg ved ikke om Sonofon også har praktiseret det, men jeg læste for et
> stykke tid tilbage om en familie der havde fået lukket deres telefon
> telefonisk gennem Sonofon. Blot var dem ikke dem selv der bestilte
> opsigelsen men derimod en bekendt som havde set sig sur på dem.
>
Det kan man jo altså også gøre pr. brev uden problemer. Lige så let som pr.
telefon.


Mvh

John K

NBK

unread,
Nov 30, 1999, 3:00:00 AM11/30/99
to
I fanger ikke mit budskab. Loven drenge, LOVEN!! Hvorfor tror i der verden
over bliver brugt oceaner af tid
på at udvikle den bedste elektroniske underskrift???? Det kan da godt være
at man kan hidse sig nok op over for telefonselskabernes
kundeservicer så de godtager en mundtlig opsigelse men det er jo ikke det
der er meningen med det vel...?! Man kan jo grave utallige eksempler frem i
alle brancher hvor regler er blevet brudt....

Hauge

unread,
Nov 30, 1999, 3:00:00 AM11/30/99
to
Hejsa

NBK <n...@909mail.dk> wrote in message
news:01bf3ac5$bc9394a0$307410ac@pc3043...


> Jeg ved at TDK har praktiseret at lukke abonnementer via telefonen og det
> er ikke særligt heldigt for Tømmer Pedersen der står ude på byggepladsen
og
> ikke kan bruge sin telefon bare fordi en eller anden kunde har set sig sur
> på ham og tilfældigvis kendte hans mobilnummer.

Men nu er TeleDK jo så snedige, at de sender en bekræftigelse ud på
ordren....!!!! Så kan man vel læse den, og brokke sig, hvis der er noget
galt.

/Hauge


Sydfyns FM

unread,
Nov 30, 1999, 3:00:00 AM11/30/99
to
> I fanger ikke mit budskab. Loven drenge, LOVEN!! Hvorfor tror i der verden
> over bliver brugt oceaner af tid
> på at udvikle den bedste elektroniske underskrift???? Det kan da godt være
> at man kan hidse sig nok op over for telefonselskabernes
> kundeservicer så de godtager en mundtlig opsigelse men det er jo ikke det
> der er meningen med det vel...?! Man kan jo grave utallige eksempler frem
i
> alle brancher hvor regler er blevet brudt....


Da jeg opsagde mit abonnement hos Sonofon pr. fax var der ingen uderskrift
på.
Faxen blev sendt direkte fra computeren.


Mvh

John K

Jonas Kongslund

unread,
Nov 30, 1999, 3:00:00 AM11/30/99
to
"NBK" <n...@909mail.dk> wrote:

>I fanger ikke mit budskab.

Jo

Lise

unread,
Dec 2, 1999, 3:00:00 AM12/2/99
to
min kæreste havde fået en ultrahøj regning og ringede ind for at brokke
sig - kom igennem efter et par dage og skældte dem hæder og ære fuld,
hvorefter han fik lovning på en udspecificering. Det er lidt mere end 4
måneder siden og han har stadig ikke fået den. I mellemtiden har han opsagt
sit abonnement skriftligt og opgivet al håb. Efter ca. 2½ måned ringede en
kundeservicechef til os klokken 7 en lørdag morgen for at undskylde og
forklare at deres system var under opgradering og det var derfor han ikke
havde fået specificeringen endnu. Den skulle nok være der i næste uge. Han
har endnu ikke modtaget den. Og hvem er også 2 måneder om at opgradere deres
system???

...Lise

Brian/Tina skrev i meddelelsen <81poc5$7ng$1...@news.inet.tele.dk>...

RoceKiller

unread,
Dec 4, 1999, 3:00:00 AM12/4/99
to
Det Venlige Spøgelse <kenneth-...@mail.tele.dk> skrev i en
news:81ro57$jvm$1...@news.inet.tele.dk...

> Du er ikke den eneste!
> Jeg har mange venner, og de har alle prøvet det!
> En sjov episode er at en af mine venner, prøve at ringe der ind, han
lod sin
> telefon ligge i 17 timer 33 min 27 sek, der løb hans mobil telefon

tør for
> batteri, og der var telefonen stadig ikke blevet taget. Prøv selv
det er
> gratis at ringe der ind.
Gratis??? sidst jeg ringede ind kosted det 25 enheder for mig!

Jeg skriver altid E-Mail til dem der kommer svaret ca. to dage efter.
Men sidst jeg skrev en E-Mail var for tre måneder siden, og jeg har
ikke fået svar endnu!

Jeg har prøvet at skrive en SMS -> E-Mail men der svare de ikke!
Hvorfor kan man entelig ikke skrive SMS til dem?

--
Hilsen
RoceKiller

E-Mail: RoceK...@Hotpop.com
ICQ: #36155647
SMS: (+45)22405333

<-- NU IKKE ALLE DE NEGATIVE BØLGER -->

0 new messages