fik jeg samme besked i 512 minutter
at alle med arbejder i kundeservice var optaget af kunde henvendelser men
bliv i røret
så vil de blive betjent hurtigst muligt .
Gad vide om ikke der ingen er til at tage telefonen eller hvad mener i....
--
Anders
Det Venlige Spøgelse <kenneth-...@mail.tele.dk> wrote in message
news:81ro57$jvm$1...@news.inet.tele.dk...
Jeg prøvede engang at ringe derind fra min mobil (sonofon abb.) Efter 10 min
ringede jeg så op parrelelt fra min fastnet telefon (uden at lægge røret på
min mobil)
Gæt hvilket opkald der kom først igennem - yep - fastnet telefonen.
?????
--
Michael
Helt enig.
Jeg brugte flere uger på at komme igennem til deres såkaldte kundeservice,
men hver gang kunne man få lov til at vente, eller ringe igen senere. Til
sidst sendte jeg dem et vredt brev pr. fax. Det løste problemet.
Mvh
John K
Til gengæld er de relativt hurtige til at svare på deres e-mails - da jeg skrev
for at opsige mit abn. fik jeg allerede dagen efter svar.....jeg skulle ringe
ind og opsige det !!!!!...goddav til teknologien siger jeg bare !!
/Christian
>Til gengæld er de relativt hurtige til at svare på deres e-mails - da jeg skrev
>for at opsige mit abn. fik jeg allerede dagen efter svar.....jeg skulle ringe
>ind og opsige det !!!!!...goddav til teknologien siger jeg bare !!
Hm, da jeg i sin tid langt om længe kom igennem telefonen for at
opsige mit abonnement fik jeg at vide det skulle gøres skriftligt. Det
er ikke mere end et par måneder siden...
--
Jonas Kongslund
E-mail: jo...@kongslund.dk
Bell, Eric Temple: Euclid taught me that without assumptions there
is no proof. Therefore, in any argument, examine the assumptions.
Nokia 10110i ?
Brian Ibsen <Brian...@Mobilixnet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3841C616...@Mobilixnet.dk...
> "Det Venlige Spøgelse" wrote:
>
> > telefon ligge i 17 timer 33 min 27 sek, der løb han mobil telefon tør
for
> > batteri, og der var telefonen stadig ikke blevet taget. Prøv selv det er
>
> Det er da er fed ting hvis man bare skal have kært sit batteri fladt..!!
>
>
> --
> MED VENLIG HILSEN - BEST REGARDS -
>
> Brian Ibsen ICQ: 8279510
> Tlf: 46590582 Mobil: 26100582
> E-Mail Privat: Brian...@iname.com
> E-Mail Arbejde: B...@Mobilix.dk
> Homepage http://www.come.to/Ibsen
>
>
>
>>Til gengæld er de relativt hurtige til at svare på deres e-mails - da jeg skrev
>>for at opsige mit abn. fik jeg allerede dagen efter svar.....jeg skulle ringe
>>ind og opsige det !!!!!...goddav til teknologien siger jeg bare !!
>
>Hm, da jeg i sin tid langt om længe kom igennem telefonen for at
>opsige mit abonnement fik jeg at vide det skulle gøres skriftligt. Det
>er ikke mere end et par måneder siden...
Det er forstålig nok, at et vigtigt abonnement, som et
telefonabonnement for mange er, ikke kan lukkes på grundlag af en
email eller telefonopringning.
--
Christian Reupke
use...@reupke.dk
Work: http://www.netsite.dk
Det Venlige Spøgelse <kenneth-...@mail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:81ro57$jvm$1...@news.inet.tele.dk...
> Du er ikke den eneste!
> Jeg har mange venner, og de har alle prøvet det!
> En sjov episode er at en af mine venner, prøve at ringe der ind, han lod
sin
> telefon ligge i 17 timer 33 min 27 sek, der løb han mobil telefon tør for
> batteri, og der var telefonen stadig ikke blevet taget. Prøv selv det er
> gratis at ringe der ind.
> Brian/Tina <Bri...@post.tele.dk> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:81poc5$7ng$1...@news.inet.tele.dk...
> > Jeg har idag prøvet at ringe til sonofons kunde service
> > men ak nej selv om de siger at de kan træffes hele døgnet.
> >
> > fik jeg samme besked i 512 minutter
> >
MVH
Donald
Michael Krog <kr...@stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:81ud8o$m9a$1...@news101.telia.com...
> Undskyld jeg spørger: Hvilken mobil kan holde batteri under samtale i 17
½
> time?
>
> Nokia 10110i ?
>
> Brian Ibsen <Brian...@Mobilixnet.dk> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:3841C616...@Mobilixnet.dk...
> > "Det Venlige Spøgelse" wrote:
> >
> > > telefon ligge i 17 timer 33 min 27 sek, der løb han mobil telefon tør
> for
> > > batteri, og der var telefonen stadig ikke blevet taget. Prøv selv det
er
> >
Jeg ved at TDK har praktiseret at lukke abonnementer via telefonen og det
er ikke særligt heldigt for Tømmer Pedersen der står ude på byggepladsen og
ikke kan bruge sin telefon bare fordi en eller anden kunde har set sig sur
på ham og tilfældigvis kendte hans mobilnummer.
I ørvrigt syntes jeg at SONOFON har forbedret deres kundeservice væsentligt
på det sidste!
See ya mates!
> Ikke enig. Hvis man kan oplyse abonnementnummer/kundenummer og CPR-nummer
> bør deet være nok til at opsige sit abonnement pr. telefon. Så vigtigt er
> det sgu' heller ikke om det sker pr. telefon eller pr. post.
> Der kan med lethed snydes med begge dele, det er ca. lige så nemt på den
ene
> eller anden måde, så det kan da ikke være pga. sikkerheden. De kræver
ikke
> engang undeskrift på brevet.
>
>
> Mvh
>
> John K
>
>
>
>
>Jeg ved at TDK har praktiseret at lukke abonnementer via telefonen [...]
Jeg ved ikke om Sonofon også har praktiseret det, men jeg læste for et
stykke tid tilbage om en familie der havde fået lukket deres telefon
telefonisk gennem Sonofon. Blot var dem ikke dem selv der bestilte
opsigelsen men derimod en bekendt som havde set sig sur på dem.
Mvh
John K
NBK <n...@909mail.dk> wrote in message
news:01bf3ac5$bc9394a0$307410ac@pc3043...
> Jeg ved at TDK har praktiseret at lukke abonnementer via telefonen og det
> er ikke særligt heldigt for Tømmer Pedersen der står ude på byggepladsen
og
> ikke kan bruge sin telefon bare fordi en eller anden kunde har set sig sur
> på ham og tilfældigvis kendte hans mobilnummer.
Men nu er TeleDK jo så snedige, at de sender en bekræftigelse ud på
ordren....!!!! Så kan man vel læse den, og brokke sig, hvis der er noget
galt.
/Hauge
Da jeg opsagde mit abonnement hos Sonofon pr. fax var der ingen uderskrift
på.
Faxen blev sendt direkte fra computeren.
Mvh
John K
...Lise
Brian/Tina skrev i meddelelsen <81poc5$7ng$1...@news.inet.tele.dk>...
Jeg skriver altid E-Mail til dem der kommer svaret ca. to dage efter.
Men sidst jeg skrev en E-Mail var for tre måneder siden, og jeg har
ikke fået svar endnu!
Jeg har prøvet at skrive en SMS -> E-Mail men der svare de ikke!
Hvorfor kan man entelig ikke skrive SMS til dem?
--
Hilsen
RoceKiller
E-Mail: RoceK...@Hotpop.com
ICQ: #36155647
SMS: (+45)22405333
<-- NU IKKE ALLE DE NEGATIVE BØLGER -->