Vedr: Oprette en Nyhedsgruppe. Hvordan?

Mads Hald

Hej..

Vedr: Oprette en Nyhedsgruppe. Hvordan?

Jeg synes "Vi" mangler en dansk Nyhedsgruppe med fif og spørgsmål til iPhone
4.
Men måske er det kun mig der savner en sådan?
Havde tænkt mig den måske kunne hedde en af fgl forslag.
alt.dk.iPhone.4 / dk.teknik.iPhone.4 / dk.edb.iPhone /
dk.teknik.mobil.iPhone4

Er behovet der kan vi jo senere lave en gruppe for iPhone 3
Problemet er bare jeg ikke aner hvordan man opretter en ny nyhedsgruppe
Kan en forklare det uden det bliver alt for teknisk, eller måske en ørn
herinde gider oprette den for "os/mig"
Det vil jo være det aller nemmest
På forånd tak

M.H