Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Nedlukning af ISDN linien

0 views
Skip to first unread message

Henrik Stenvald

unread,
Feb 23, 2000, 3:00:00 AM2/23/00
to
Kan et Diva A/T ISDN modem indstilles til automatisk at lukke
forbindelsen ved f.ex. 15-30 sekunders inaktivitet ?
Forbindelsen bevares efter at browseren er lukket ned på min arbejdsstation
- forbindelsen til nettet foregår via ovennævnte modem og ISC.

Venlig hilsen
Henrik

TommyV

unread,
Feb 23, 2000, 3:00:00 AM2/23/00
to
Så vidt jeg ved kan Diva'en ikke lukke ned automatisk. Jeg har dog med
helt brugt DU-meter til det og det virker fint.

TommyOn Wed, 23 Feb 2000 13:14:23 -0000, "Henrik Stenvald"

Henrik Stenvald

unread,
Feb 24, 2000, 3:00:00 AM2/24/00
to
Øhhhh....... hvad er det nu et DU-meter er ?

Ellers tak for dit svar !

TommyV <tv...@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:97c8bs4cs5oq0aanq...@4ax.com...

TommyV

unread,
Feb 24, 2000, 3:00:00 AM2/24/00
to
DU-meter er et lille program der blandt andet måler download og upload
på internet-forbindelsen. Og der er som sagt også en funktion til at
lukke forbindelsen :)

Tommy

lone hillers

unread,
Mar 7, 2000, 3:00:00 AM3/7/00
to
Hvor finder man det program ?

Lars

0 new messages