Eicon Diva TA & B&O ISDN telefon

1 view

pedersen...@gmail.com

Hej NG,

Jeg har netop installeret et Eicon Diva TA modem på en ISDN NTab, hvor
der i forvejen sidder en B&O isdn telefon.

Nu har jeg det problem at telefonen kun virker når modemet kobles fra.

Jeg har prøvet med både 50 & 100 Ohm og uendelig.

Håber der er nogen, som kan hjælpe.

Mvh.

Claus Pedersen

KsNa

<pedersen...@gmail.com> skrev i en meddelelse
Hej NG,

Er der 230V til boksen ?

Er begge ISDN S-BUS kabler retvendt ? (skal være ens)

Mvh
Kim

pedersen...@gmail.com

Hej Kim,

Der er 230 V til boksen.

Den med ISDN kablerne er jeg ikke helt med på. På B&O tlf. er det et
fastmonteret kabel og på Diva'en bruger jeg det kabel som fulgte med.

Mvh.

Claus P

KsNa

<pedersen...@gmail.com> skrev i en meddelelse
Hej Kim,

Når man holder kablet så begge stik vender ens skal trådene nede i stikket
også være monteret ens (som alm. netværkskabel).

Hvis det er fastmonteret og man ikke kan se den ende der er i telefonen, så
er det ikke nemt.

Så skal du have fat i et kabel hvor stikket i den ene ende er vendt om
(ikke et krydset netværkskabel), og tilslutte det til DIVA'en.

Hvis det hjælper har B&o monteret deres ledning forkert inde i telefonen.

Mvh
Kim