ISDN - hvad betyder det ??

Frank Klüver-Kristensen

Nu har jeg undret mig længe over hvad "ISDN" betyder, for andre forkortelser
siger næsten sig selv, men denne her kan jeg ikke knække !

Er der nogen kloge der har svaret ?

måske noget med: Internationalt Standardiseret Digitalt Net (rent gæt, for
det er vel ikke helt Standard)

Hvis den første er knækket, hva' så med PSTN ?

Claus R.S.Simonsen

PSDN = Packed Switched Data Network
ISDN = Integrated Services Digital Network

Mvh
Claus

Frank Klüver-Kristensen skrev i meddelelsen
<6tm6cq$eos$1...@news-inn.inet.tele.dk>...

Jacob Blichfeldt

On Tue, 15 Sep 1998 19:03:44 +0200, "Frank Klüver-Kristensen"
<fran...@post3.tele.dk> wrote:

>Hvis den første er knækket, hva' så med PSTN ?

Public Switched Telephone Network.

-Jacob Blichfeldt
blch...@post3.tele.dk

Kim Andersen

Har i prøvet http://whatis.com ??

:-)

FINN SCHROLL

Hvis du ikke har fårt svar
ISDN Står for Integreted services digital network
PSTN står for puplic switching telekommunikation netværk

Hilsen Finn Schroll
Frank Klüver-Kristensen wrote in message

> [...]
>
>Er der nogen kloge der har svaret ?
>
>måske noget med: Internationalt Standardiseret Digitalt Net (rent gæt, for

Finn.S...@globalconnect.dk

Hej ja hvis man ikke lige ved det så står ISDN også for It still does nothing ,just kidding