Frits box som "extern ISDN" simulator.

1 view

John

Hej her i NG.

Jeg har en Fritz box ata 1020 som er koblet op på mit ISDN omstillings
anlæg.
Den er sat op som en intern ISDN "forbindelse" med lokal nummer 10
Det virker egentlig nogen lunde, men vil gerne have den koblet op som
en "extern" forbindelse med sit eget MSN i centralen.
Derved vil jeg få nummer visning og andre funktioner som ikke virker
nu.
Er her nogen som ved om det kan lade sig gøre.
Centralen har 4 intern / extern S0 hvor de 3 er valgfrie.

John Jensen
Rio de Janeiro

Martin Højriis Kristensen

"John" <j...@jensen-automation.com> wrote in message

> Den er sat op som en intern ISDN "forbindelse" med lokal nummer 10
> Det virker egentlig nogen lunde, men vil gerne have den koblet op som
> en "extern" forbindelse med sit eget MSN i centralen.

Du vil koble den til din NT-boks i stedet?
Er din forbindelse punkt-til-punkt eller punkt-til-multipunkt?

--
Martin Højriis Kristensen
http://www.makr.dk/ - intet at komme efter

John

Martin Højriis Kristensen skrev:

Jeg har ingen NT box da jeg slet ikke har ISDN
Derfor vil jeg gerne koble Fritzen op så den ligner en extern
forbindelse.
Jeg havde en ISDN omstilling med fra Danmark som jeg lige så godt
kunne bruge her.