Den 01/02/12 20.35, Sørensen skrev:
> OK, De sælger måske ikke den gamle sagem 250 gb. mere ?,,, ellers kan De
> findes brugt fra ca. 500 kr.
>
Den gamle Sagem 250 Gb har jeg skam allerede et eksemplar af - den er
ganske udmærket, men har dog nogle skønhedsfejl.
Jeg ville gerne have noget mere moderne fra et helt andet mærke.
Jeg drømmer stadigvæk om en Dreambox, men den er dyr.